اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش خبر داد

توزیع 17 هزار کیسه کود شیمیایی بین کشاورزان آبپخشی

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش از توزیع 17 هزار کیسه کود شیمیایی بین کشاورزان آبپخشی خبر داد.

توزیع 17 هزار کیسه کود شیمیایی بین کشاورزان آبپخشی
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش محمداسماعیل شفیعی پنجشنبه شب در نشست با خبرنگاران در آبپخش با تبریک به مناسبت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید عهد و میثاق با اهداف و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی ایران، معمار کبیر انقلاب و فرزند خلف و صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است و تمام مسئولان باید برای بزرگداشت این ایام به نحو مطلوب تلاش کنند.

وی افزود: آبپخش یکی از مهم‌ترین قطب‌های کشاورزی در استان بوشهر و شهرستان دشتستان است و جهادکشاورزی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین حامیان صنعت کشاورزی در این بخش ارائه خدمات مطلوب و کارا به کشاورزان را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا گام برمی‌دارد.

شفیعی اذعان داشت: جلب رضایت کشاورزان بخش آبپخش یکی از اساسی‌ترین اهدافی است که جهادکشاورزی بخش آبپخش مورد توجه قرار داده و با تمام توان در این راستا حرکت می‌کند و با بهره‌گیری از این تلاش توانسته‌ایم در سال‌‌های جاری به موفقیت‌های چشمگیری دست‌ یابیم.

رئیس جهاد کشاورزی بخش آبپخش خاطر نشان کرد: توزیع کودهای شیمیایی جهت بهبود وضعیت کشاورزی یکی از وظایف جهاد کشاورزی است که از ابتدای سال جاری شاهد اجرای موفقیت‌آمیز جهاد کشاورزی بخش آبپخش بوده‌ایم و توانسته‌ایم رضایت کشاورزان را در این زمینه جلب کنیم.

شفیعی ابراز داشت: توزیع کود شیمیایی بین کشاورزان بر اساس مولفه‌ها و شیوه‌های خاص صورت می‌گیرد و تمامی عملیات مربوط در راستای تحقق این هدف را در همین راستا انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: در اراضی مزروعی توزیع کود کشاورزی بر مبنای میزان بذور تحویلی است و تنها کشاورزانی که اقدام به دریافت بذر کرده‌اند می‌توانند کود دریافت کنند.

این مسئول در رابطه با وضعیت تحویل کود به باغداران گفت: در زمینه توزیع کود بین باغات توزیع کود بر اساس حق‌آبه صورت می‌گیرد و بر اساس هر یکصد اصله نخل دو کیسه کود شیمیایی 50 کیلوگرمی ازت و فسفات به نخلداران تعلق می‌گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی آبپخش عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 17 هزار کیسه کود شیمیایی اعم از اوره، فسفات،‌ ازت، سوپرفسفات و ... توزیع کرده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول