اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران عنوان کرد

استفاده از دانش روباتیک برای توسعه و تحولات ملی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران گفت: از دانش روباتیک می‌توان در توسعه و تحولات ملی استفاده بیشتری کرد.

استفاده از دانش روباتیک برای توسعه و تحولات ملی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، مرتضی موسی‌خانی در مراسم اختتامیه مسابقات روبوکاپ آزاد ایران با تشکر از حمایت‌های دکتر دانشجو، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: تیم‌های دانش‌آموزی و دانشجویی از نقاط مختلف کشور حتی مدارس و دانشگاه‌های کوچک ایران عزیز در این مسابقات حضور داشتند و جا دارد از شور و نشاطی که این محققان جوان در ایام برگزاری هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران ایجاد کردند، تقدیر و تشکر کنم.

رئیس کمیته ملی روبوکاپ ایران با اشاره به تیم‌های حاضر در این مسابقات گفت: برای این دوره از مسابقات یک هزار و 300 تیم ثبت نام کردند که از این تعداد 50 تیم خارجی بود و در نهایت پس از بررسی کمیته فنی مسابقات 400 تیم مجوز حضور در مسابقات را دریافت کردند که از این تعداد 35 تیم خارجی از 13 کشور در مسابقات حضور پیدا کردند.

وی در پایان با اشاره به نام‌گذاری سال 91 از سوی مقام معظم رهبری تأکید کرد: با برگزاری موفق این دوره از مسابقات نشان دادیم که می‌توانیم با دانش ایرانی، سرمایه‌های ایرانی را آن طور که شایسته است به منصه ظهور برسانیم و امیدواریم از نتایج و دستاوردهای علمی مسابقات روبوکاپ در توسعه و تحولات ملی استفاده بیشتری شود.

در ادامه این مراسم که با حضور مسئولان ایرانی و خارجی همچون پروفسور وین بوک، استاد برجسته دانشگاه جورجیاتک آمریکا، پروفسور تتسویاکی مورا، پروفسور ویسر و پروفسور هووس از اعضای کمیته اجرایی فدراسیون جهانی روبوکاپ، دکتر مقدم، معاون پژوهشی وزارت نفت، فرجی مدیر شبکه یک صدا و سیما از اساتید برجسته دانشگاه‌های کشور در عرصه علوم رباتیک و هوش مصنوعی با اهدای لوح و تندیس تقدیر شد.

اسامی استادانی که از آنان تقدیر به عمل آمد، عبارت از دکتر علی مقداری، استاد دانشگاه صنعتی شریف، دکتر سیدعلی‌اکبر موسویان، استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، دکتر حمیدرضا تقی‌راد، استاد دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، دکتر محمد نیلی احمد آبادی، استاد دانشگاه تهران، دکتر محرم حبیب‌نژاد‌، استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و دکتر مجید محمدی مقدم، استاد دانشگاه تربیت مدرس.

تقدیر از حامیان مالی، مسئولان کمیته فنی، اجرایی و سمپوزیوم مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

در پایان با معرفی تیم‌های برتر در لیگ‌های مختلف با اهدای تندیس مسابقات از تیم‌های برتر تقدیر شد.

انتهای پیام/و۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول