اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرزبانی گیلان خبر داد

کشف 600 لیتر مشروبات الکلی در نوار ساحلی انزلی

خبرگزاری فارس: فرمانده مرزبانی گیلان از کشف 600 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در نوار ساحلی حوالی تالاب انزلی خبر داد.

کشف 600 لیتر مشروبات الکلی در نوار ساحلی انزلی

سید یوسف مرتضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در انزلی با اشاره به کشف مشروبات الکلی در این شهرستان اظهار داشت: ماموران پایگاه دریابانی بندر انزلی در یک عملیات موفق به کشف 600 لیتر مشروبات الکلی شدند.

وی، با بیان اینکه کشف این مقدار مشروبات الکلی در راستای گزارش‌های مردمی صورت گرفت، افزود: طبق گزارش‌های مردمی، عده‌ای افراد فرصت‌طلب در سطح تالاب بندر انزلی اقدام به تهیه و فروش مشروبات دست‌ساز می‌کردند و با توجه به این موضوع عوامل پایگاه دریابانی انزلی پس از توجیه کار اطلاعاتی خود را آغاز کردند.

فرمانده مرزبانی گیلان ادامه داد: روز گذشته گروه گشت ناوگروه شناوری پایگاه دریابانی بندر انزلی در هنگام گشت‌زنی و برقراری امنیت در طرح‌های سالم‌سازی دریا و سطح حوزه استحفاظی نوار ساحلی تالاب انزلی مقدار مذکور مشروبات الکلی را کشف کردند.

به گفته این مسئول، مشروبات الکلی دست‌ساز در چهار بشکه بزرگ به طرز ماهرانه‌ای زیر انبوه درختان جاسازی شده بود که توسط ماموران آموزش دیده دریابانی انزلی کشف و ضبط شد.

مرتضوی، درباره وضعیت دستگیری متهمان اذعان داشت: تلاش برای شناسایی متهم یا متهمان در دستور کار بعدی ماموران قرار گرفته است.

انتهای پیام/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول