اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین قهرمانی ایران ‌در لیگ روبات امدادگر واقعی

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار تیم روباتیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد به عنوان اولین تیم ایرانی در لیگ ربات امدادگر واقعی دو مقام قهرمانی و یک مقام نایب قهرمانی کسب کند.

نخستین قهرمانی ایران ‌در لیگ روبات امدادگر واقعی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین مرتضی موسی‌خانی اظهار کرد: در جریان برگزاری مسابقات جهانی روبوکاپ مکزیک 2012، تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد به عنوان نخستین تیم ایرانی در لیگ روبات امدادگر واقعی صاحب دو مقام ارزشمند قهرمانی و یک مقام دومی شود.

این تیم موفق شد در بخش رقابت اصلی با اقتدار به مقام قهرمانی برسد و پرچم پرافتخار کشورمان را در سالن مسابقات به اهتزاز درآورد در این دوره از رقابت‌ها تیم تایلندی که با پشتیبانی و حمایت‌های شرکت‌های بزرگ صنعتی هر ساله به مقام قهرمانی می‌رسید، چاره‌ای جز تسلیم شدن در برابر استعدادهای ایرانی نداشت.

بعد از این تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد موفق شد به عنوان ارزشمند سومی دست پیدا کند.

همچنین در بخش رقابت جابه‌جایی اجسام تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین موفق شد با کسب عنوان دومین قهرمانی در این لیگ، نام ایران را در سالن مسابقات طنین انداز کند.

تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد نیز موفق شد عنوان نایب قهرمانی را در این بخش به دست آورد.

تیم مکزیکی نیز عنوان سوم را از آن خود کرد، همچنین در بخش توانایی حرکتی لیگ امدادگر واقعی، تیم MRL از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و تیم YRA از دانشگاه آزاد اسلامی یزد پس از تیم تایلندی عنوان‌های دومی و سومی را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول