اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/روبوکاپ آزاد ایران 2012/

درخشش تیم روباتیک فیروزکوه در مسابقات بین‏المللی

خبرگزاری فارس: تیم روباتیک فیروزکوه در مسابقات بین‏المللی روبوکاپ آزاد ایران 2012 خوش درخشید.

درخشش تیم روباتیک فیروزکوه در مسابقات بین‏المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران عصر امروز از میان 21 تیم مطرح دانشگاهی داخلی و خارجی، تیم روبات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه به مقام سوم دست یافت.

قهرمانان تیم روبات امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه با سعی و کوششی بی‏نظیر توانستند به مقام سومی هفتمین دوره مسابقات بین‏المللی روبوکاپ آزاد ایران 2012 دست پیدا کنند.

در این مسابقات معتبر بین‏المللی که در محل دائمی نمایشگاه‏های بین‏المللی تهران در جریان بود، بیش از 48 تیم در لیگ روبات‏های امدادگر واقعی از دانشگاه‏های ایران و جهان شرکت کردند که با بررسی‏های صورت گرفته توسط هیئت داوران، نهایتا 21 تیم جواز حضور در رقابت‏های نهایی را کسب کردند.

در مرحله مسابقه نیز این تیم روبات امدادگر فیروزکوه بود که توانست بعد از روبات MRL از دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و روبات YRA از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، به صورت مشترک با روبات آریانا از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز رتبه سوم را با شایستگی به خود اختصاص دهد.

روبات FKR2 امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه در میان بهت و حیرت دانشگاه‏های آزاد، دولتی و بین‏المللی با دقت بسیار بالا از میان موانع ایجاد شده عبور کرد و در حالی بر سکوی سومی تکیه زد که توانست دانشگاه‏های آزاد واحد دماوند و نیشابور را پشت سر گذاشته بگذارد.

تیم روباتیک امدادگر دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه قبلا نیز در مسابقات 2010 و 2011 لیگ روبات‏های امدادگر شرکت کرده بود و با تجربه‏ای بالا در این مسابقات پای نهاد.

استاد دانشگاه و سرپرست تیم روباتیک واحد فیروزکوه در این‌باره گفت: سطح این دوره از مسابقات به نسبت دوره‏های قبل بسیار بالا بود و تیم‏های خوبی از دانشگاه‏های دولتی، آزاد و بین‏المللی در آن حضور داشتند.

فرهاد وطنی موفقیت تیم دانشگاه فیروزکوه را مدیون حمایت‏های مسئولان دانشگاه و تلاش شبانه‏روزی اعضای تیم دانست و تاکید کرد: ما اکنون در ابتدای راه هستیم و برای رسیدن به قله‏های پیشرفت و موفقیت باید تلاش و کوشش دو چندان انجام دهیم.

* اعضای تیم روباتیک فیروزکوه

سرپرستان تیم: جواد ذوالقدر، فرهاد وطنی و احمد زاهدی

اعضای دانشجویی تیم: علی عبداللهی، احسان مرادی، مازیار معصومی‏راد، ایمان آهنگر، منصور زاهدی‏پور، امیرحسین خلیلی و علی گل‏محمدی.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول