اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر:

100 کودک بوشهری در کلاس‌های روباتیک شرکت کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: امسال در دو ماه، بیش از یکصد کودک و نوجوان بوشهری در کلاس‌های روباتیک کانون شرکت کردند.

100 کودک بوشهری در کلاس‌های روباتیک شرکت کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زکیه امیرپور صبح امروز در مراسم تقدیر از کودکان و نوجوانان فعال کلاس‌های روباتیک کانون، آموزش روباتیک را موجب شکوفائی اندیشه و خلاقیت فرزندان دانست.
وی با ابراز خرسندی از برگزاری موفق نخستین دوره کلاس‌های روباتیک ویژه کودکان و نوجوانان در بوشهر افزود: تابستان امسال در دو ماه، بیش از یکصد کودک و نوجوان بوشهری در کلاس‌های روباتیک کانون شرکت کردند.
وی ضمن تشکر از توجه خانواده‌ها و افتخار آفرینی اعضا کانون در مسابقات نادکاپ 11 افزود: بی‌شک آموزش روباتیک موجب شکوفائی اندیشه و خلاقیت فرزندان خواهد شد.
مدیر کانون استان بوشهر با تشکر از مسئولان شرکت پیشگامان صنعت بوشهر و نادکو تهران برای برگزاری موفق نخستین دوره کلاس‌های روباتیک در بوشهر، بیان داشت: امسال این کلاس‌ها به صورت آزمایشی برگزار شد که در صورت موافقت مسئولان کانون سعی می‌کنیم، سال آینده به طور ویژه این فعالیت را گسترش دهیم.
مدیر پارک علم و فناوری بوشهر نیز ضمن تشکر از ورود کانون به عرصه علم و فناوری گفت: آموزش مقدماتی ساخت روبات در کانون و آشنایی قشر کودک و نوجوان با علم روباتیک، کمک فراوانی به تولید علم در کشور می‌کند.
حمید محمدی بیان داشت: البته نگاه ما به روبات به عنوان یک محصول محدود نمی‌شود، بلکه اعتقاد داریم، آموزش روباتیک در سنین پایین، ضمن کشف استعدادهای این عرصه موجب توسعه بسیاری از تکنولوژی‌های وابسته می‌شود.
وی علم روباتیک را موجب توسعه اقتصادی و کسب درآمد دانست و تصریح کرد: جوانان فعال در این عرصه می‌توانند با خلاقیت خود، فناوری را به درآمد تبدیل کنند.
محمدی پارک علم و فناوری بوشهر را جزو نخستین پارک‌های کشور دانست و گفت: این پارک در سال 1378 در بوشهر آغاز بکار کرده و تاکنون با حمایت از جوانان مستعد توانسته است ده‌ها اختراع در زمینه‌های مختلف نرم افزاری، الکترونیک، نفت و گاز را به ثبت برساند.
مدیر پارک علم و فناوری بوشهر در پایان از آموزش و پرورش خواستار تشکیل کلاس‌هایی با عنوان « نوآوری و خلاقیت» در مدارس شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از تمام شرکت کنندگان در رقابت‌های نادکاپ، به طور ویژه از گروه پارسینا تقدیر شد.
در این مراسم از 39 کودک و نوجوان شرکت کننده در مسابقات سراسری روباتیک خلیج فارس (نادکاپ 11) که در شیراز برگزار شده بود، تقدیر شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول