اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام‌نور مازندران:

المپیاد روباتیک صحنه بروز اندیشه‌های دانشجویان ایرانی است

خبرگزاری فارس: مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام‌نور مازندران گفت: المپیاد روباتیک صحنه بروز اندیشه‌های خلاقانه دانشجویان ایرانی است.

المپیاد روباتیک صحنه بروز اندیشه‌های دانشجویان ایرانی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، مرتضی ترخان بعدازظهر امروز در مراسم آغاز به کار دومین المپیاد رباتیک پیام‌نور کشور بیان داشت: المپیاد رباتیک نماد آفرینندگی و اندیشه‌های خلاقانه  دانشجویان کشور است.
وی افزود: قطعا توجه به برنامه‌ریزی درست این نوع المپیادها می‌تواند سامانه مستحکمی را برای ارزش‌های انقلاب اسلامی و صدور آن به دیگر کشورهای جهان فراهم آورد.
ترخان با اشاره به اینکه میزبانی دومین المپیاد رباتیک دانشجویان دانشگاه پیام نور سراسر کشور نصیب استان مازندران شد، خاطرنشان کرد: بر اساس ارزیابی گروه نظارت و ارزیابی در مورد پذیرش و استقرار فرایند اجرای برنامه‌های این المپیاد رضایت بالای 90 درصدی را نشان می دهد‌.
مدیر نظارت و ارزیابی دانشگاه پیام نور مازندران تصریح کرد: با حضور پررنگ ریاست دانشگاه پیام نور استان مازندران، معاونان، مدیران و روسای کمیته‌های مختلف این المپیاد به نحو احسن این المپیاد اجرا خواهد شد.
ترخان در پایان یادآور شد: آنچه مهم است توجه و نگاه دقیق به دستاوردهای این المپیاد و اجرایی و عملیاتی کردن آنها است که توجه به دستاوردهای این المپیاد موجب تقویت اندیشه‌های خلاقانه دانشجویان ایرانی می‌شود.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول