اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه:

قتل عام مسلمانان میانمار روی دیگر سکه تمدن غرب است

خبرگزاری فارس: استاد حوزه و دانشگاه گفت: آن چه امروز در میانمار می‌گذرد روی دیگر سکه تمدن غرب است، این نهادهای بین‌المللی بر آمده از دل این تمدن در مواجه با قتل عام وحشیانه مسلمانان میانمار جز تماشا، سکوت و شاید لبخند چه می‌کنند.

قتل عام مسلمانان میانمار روی دیگر سکه تمدن غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علیرضا شیخ‌شعاعی در جمع مردم کرمان به کشتار مسلمانان مظلوم کشور میانمار اشاره کرد و اظهار داشت: آیا آن چه امروز در میانمار می‌گذرد، همان معنای حقوق بشر شما است، مسلمانان میانمار با استناد به کدام بند از قوانین دموکراسی شما چنین وحشیانه سلاخی می‌شوند.

وی خطاب به دنیای استکبار افزود: شما به استناد به کدام بند از قواعد حقوق بشرتان چنین بی‌تفاوت به تماشا نشسته‌اید، آیا بشر را به مسلمان و غیر مسلمان تقسیم کرده‌اید که چنین کشتاری شما را به دفاع از حقوق بشر وا نمی‌دارد، رسانه‌های شما به استناد قوانین دموکراسی است که زنده سوزاندن کودکان را به هیچ می‌گیرند یا به استناد قوانین آزادی است.

وی افزود: آیا آزادی تنها برای کسانی است که مسلمان می‌کشند و آیا اگر حتی مسلمانان میانمار که به گواه هفت قرن زندگی در آن منطقه، این ادعایتان هم دروغ است بشر هم نیستند.

شیخ‌شعاعی عنوان کرد: کجا هستند آن همه مؤسسه‌ها و بنگاه‌های خیریه که نگران حقوق انسان‌ها و نگران حقوق اقلیت‌ها هستند آنهایی که گاه به خاطر کشته شدن چند نفر اسباب غارت اموال ملتی را فراهم می‌آورند، آنها که به بهانه حقوق انسانی دنیا را ماتم زده گرگ یکی از مزدوران خود می‌خواهند.

وی بیان کرد: چرا رسانه‌های گروهی این تمدن سعی دارند با نشان دادن چهره یک درگیری قومی و قبیله‌ای از این فاجعه، از کنارآن به سادگی عبور کنند، چگونه است که در این تمدن مدعی حقوق و آزادی، سردمداران استکبار به خود اجازه می‌دهند، تماشاچی قطعه قطعه شدن هزاران انسان بی‌گناه باشند.

شیخ‌شعاعی ابراز داشت: در تمدن غرب سراسر توحشی است که می‌شود در دفاع از حیوانات هزاران انجمن و موسسه تشکیل داد و میلیاردها هزینه کرده و در همان حال دست به خون هزاران هزار انسان بی‌گناه آغشته داشت یا دست کم به تماشای زنده زنده سوزاندن کودکان مسلمان نشست.

وی گفت: در تمدن غرب که بام تا شام شعار حقوق بشر و آزادی و حقوق انسان سر می‌دهد، می‌توان همزمان نظاره‌گر وحشیانه‌ترین و ضد انسانی‌ترین رفتارها بر ضد مسلمانان بود.

استاد حوزه و دانشگاه تصریح کرد: نه‌ تنها فجایع انسانی و وحشی‌گری‌های مدعیان این تمدن در افغانستان، عراق، بحرین، فلسطین و دیگر بلاد اسلامی اسباب رسوایی مستکبران را فراهم آورده بلکه نشانه‌ فروپاشی این تمدن سراسر شیطانی در بحران‌های پی در پی فرهنگی، اجتماعی و حتی اقتصادی نمایان گشته است.

شیخ‌شعاعی بیان داشت: حالا دیگر حتی رسانه‌های شیطان زده‌ای که این ظلم و تجاوز و دروغ مدعیان مستکبر را در فلسطین و عراق و بحرین پنهان می‌کنند، نمی‌توانند خودسوزی‌های مردمان را در درون رژیم ناپاک اسرائیل بپوشانند.

وی عنوان کرد: آن چه امروز در میانمار می‌گذرد روی دیگر سکه تمدن غرب است این نهادهای بین‌المللی بر آمده از دل این تمدن در مواجه با قتل عام وحشیانه مسلمانان میانمار جز تماشا، سکوت و شاید لبخند چه می‌کنند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول