اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌امام جمعه موقت کرمان‌:

مجامع بین‌المللی‌ در برابر ‌جنایات‌ میانمار سکوت کرده‌اند‌

خبرگزاری فارس: شورای فرهنگ عمومی استان کرمان سکوت مجامع بین‌المللی و اسلامی را در برابر فجایع و قتل عام مردم میانمار محکوم کرد.

مجامع بین‌المللی‌ در برابر ‌جنایات‌ میانمار سکوت کرده‌اند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، شورای فرهنگ عمومی استان کرمان در نشست امروز خود سکوت مجامع بین‌المللی و اسلامی را در برابر فجایع و قتل عام مردم مسلمان و مظلوم میانمار محکوم کرد.

امام جمعه موقت کرمان شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کرمان با اشاره به جنایات بوداییان در قتل عام مردم مسلمان میانمار اظهار داشت: جای بسی تعجب است که کشورهای عربی و اسلامی نسبت به این اعمال تأسف‌بار هیچ عکس‌العملی از خود نشان نمی‌دهند.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور افزود: مجامع بین‌المللی و اسلامی نیز در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند.

وی با تبریک ماه مبارک رمضان و تأکید بر استفاده از این فرصت فرهنگی ابراز داشت: از فرصت ماه رمضان برای ترویج فرهنگ دینی باید استفاده کرد.

عرب‌پور عنوان کرد: در فضیلت ماه رمضان احادیث و گفتارهای فراوانی از ائمه اطهار (ع) وجود دارد که شاخص‌ترین آن خطبه شعبانیه پیامبر اکرم (ص) است که اهمیت و جایگاه ماه را تشریح و تکالیف افراد را مشخص کرده است.

وی تصریح کرد: در این خطبه بر تلاوت قرآن کریم با نیت خالص و دل پاک تأکید شده است.

عرب‌پور با بیان اینکه صله رحم نیز از موارد مورد تأکید در ماه رمضان است، خاطرنشان کرد: در این امر پسندیده نیز باید بر حد معمول و دوری از اسراف توجه داشت.

وی گفت: حضور جوانان در مساجد و محافل مذهبی موقعیت خوبی است تا دستگاه‌های فرهنگی از فطرت معنوی و دینی مردم در توجه به مسائل معنوی بهره ببرند.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول