اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند:

تیم یاران کورش نهاوند قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: تیم فوتبال یاران کورش نهاوند قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان گرامیداشت 850 شهید سرافراز نهاوند شد.

تیم یاران کورش نهاوند قهرمان مسابقات فوتبال جام رمضان شد

سعید کولیوند امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار داشت: مسابقات فوتبال جام رمضان گرامیداشت امیران، سرداران، فرماندهان و 850 شهید سرافراز نهاوند به مدت 28 روز در ورزشگاه شهید فرزاد سلیمانیان این شهرستان با حضور 10 تیم از دستگاه‌های اجرایی و ادارات مختلف نهاوند برگزار شد.

وی گفت: در نهایت تیم یاران کورش توانست با کسب بیشترین امتیاز، به عنوان تیم قهرمان این دوره از مسابقات معرفی شود و به مسابقات استانی راه یابد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند افزود: تیم یاران کورش علاوه بر کسب مدال قهرمانی به عنوان تیم اخلاق این مسابقات معرفی شد و مورد تشویق قرار گرفت.

وی یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات ورزشی را افزایش آمادگی جوانان و کشف استعدادهای ورزشی آنها دانست و بر رعایت اخلاق حرفه‌ای و ورزشی تأکید بسیار کرد.

کولیوند از وجود مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند به لحاظ برخورداری از امکانات سخت‌افزاری برای انجام مسابقات ورزشی در نهاوند خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه توانسته توان درونی ورزشکاران را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند.

وی افزود: روزانه بیش از صدها ورزشکار در این مجموعه در رشته‌های مختلف دوومیدانی، فوتبال، فوتسال، بسکتبال، والیبال، کشتی، جودو و... با انجام تمرینات مختلف زیر نظر مربیان مجرب هر رشته توان و انرژی درونی خویش را برای داشتن جسمی سالم مصرف می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول