اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت تربت‌حیدریه:

رمضان فرصت مناسبی برای پرهیز از منکرات و عمل به معروف است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت تربت‌حیدریه گفت: رمضان فرصت مناسبی برای پرهیز از منکرات و عمل به معروف است.

رمضان فرصت مناسبی برای پرهیز از منکرات و عمل به معروف است

به گزارش خبر گزاری فارس از تربت‌حیدریه، امام جمعه موقت تربت‌حیدریه با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و تبریک حلول به ماه مبارک رمضان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای انس با قرآن و پرهیز از منکرات و عمل به معروف است.

حجت‌الاسلام محمد عصمتی افزود: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی، کسب معرفت و تقویت باورهای دینی و اخلاقی است و باید با دعا و مناجات و بهره‌مندی از آیات و روایات و احادیث خود را مسلح به سلاح ایمان کنیم.

خطیب جمعه از پدران و مادران روزه دار خواست تا با مواظبت از فرزندان و دعوت به روزه گرفتن، آنها را تشویق به خودسازی معنوی کنند تا زمینه‌ شناخت بهتر آنان از خداوند بزرگ مهیا شود.

وی یکی از فضایل و مزایای روزه داری را نزدیک شدن متمکنین و ثروتمندان به گرسنگان و یتیمان عنوان کرد و افزود: در این ماه متمکنین طعم گرسنگی و تشنگی را می‌چشند و به فکر درماندگان و کمک و یاری به آنان می‌افتند.

وی به سالروز عملیات مرصاد و شکست سنگین منافقان اشاره کرد و گفت دشمن در این ماه از بیداری اسلامی در منطقه بیش از پیش دچار وحشت و اضطراب شده است و مسلمانان روزه‌دار در این ماه پرونده مستکبران را برای همیشه در منطقه خواهند بست و اجازه خودنمایی به آنان نخواهند داد و وعده الهی که پیروزی مستضعفان بر مستکبران است محقق می‌شود.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول