اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل نوسازی مدارس اردبیل خبر داد

150 میلیارد تومان اعتبار حاصل برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز

خبرگزاری فارس: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: از ابتدای برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه تاکنون خیرین مدرسه‌ساز 150 میلیارد تومان تعهد مدرسه‌سازی در اردبیل انجام داده‌اند.

150 میلیارد تومان اعتبار حاصل برگزاری جشنواره‌های خیرین مدرسه‌ساز

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یاور وحدتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل با محوریت برگزاری چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل اظهار داشت: در طول برگزاری 13 جشنواره یک هزار و 359 کلاس درس در قالب 324 پروژه به بهره‌برداری کامل رسیده و وارد چرخه نظام تعلیم و تربیت شده است.

وی از برگزاری چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز در استان در خرداد ماه سال جاری خبر داد و گفت: از 18 اردیبهشت ماه تا 18 خرداد ماه و در یک فرجه زمانی یک ماهه جشنواره‌ها را در شهرستان‌ها برگزار کردیم و جشنواره استانی خیرین مدرسه‌ساز با حضور خیرینی از سراسر کشور در روزهای آینده در اردوگاه مقدس اردبیلی برگزار می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل رویکرد جشنواره چهاردهم خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل را افزایش مشارکت مردمی با جذب کمک‌های خرد آنان در فضاهای آموزشی و پرورشی کشور اعلام کرد.

وحدتی‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های آموزش و پرورش خرید کلاس‌های پیش‌ ساخته یا ساخت کلاس برای توسعه مدارس پنج کلاسه برای استقرار نظام جدید آموزشی، فروش متر‌مربع از ساختمان مدارس مورد نیاز مشخص شده، مشارکت در مرمت و بهسازی ساختمان مدارس، خرید، مرمت و بهسازی میز و نیمکت و سایر تجهیزات مدارس، مشارکت در هوشمند‌سازی مدارس و تشویق به واریز مبالغ به حساب‌های معرفی شده از سوی جشنواره را از دیگر رویکردهای چهاردهمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول استان اردبیل را یکی از استان‌های پیشرو و موفق در ارتباط با تکریم خیرین اعلام کرد و افزود: ما با تأسی از سخن امام حسن عسگری (ع) که فرمودند دو ویژگی ایمان و سودمند بودن برای مردم از ارزش والایی برخوردار است نسبت به بزرگداشت خیرین که چنین صفات و روحیاتی را دارند در استان اقدام می‌کنیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل ادامه داد: تکریم خیرین حتی در دور‌افتاده‌ترین مناطق که مبلغ اندکی برای مدرسه‌سازی هزینه کرده اما در نزد خداوند جایگاه بزرگی دارد در طی یک ماه عملیاتی شد و خیرینی که در مقیاس کشوری رقابت سنگین و مناسبی را در شأن استان آغاز کرده‌اند مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وحدتی‌پور در پایان سخنان خود اظهار داشت: از محل کمک‌های خیرین پنج باب نماز‌خانه، دو باب کارگاه، دو باب مدرسه شبانه‌روزی و دو باب کتابخانه را اجرایی کرده‌ایم و در حال حاضر نیز در قالب کمک‌های خیرین مدرسه‌ساز 182 کلاس درس در سطح استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول