اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس:

اعتمادسازی بین خیرین مسکن‌ساز ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل انجمن خیرین مسکن‌ساز فارس گفت: ایجاد بصیرت و اعتمادسازی بین خیرین مسکن‌ساز ضروری است.

اعتمادسازی بین خیرین مسکن‌ساز ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، شمس ارجمندی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز در جمع نمازگزاران با بیان این‌که ساخت مسکن ارزان قیمت نخستین نیاز جوانان برای تشکیل خانواده و ایجاد امنیت اجتماعی است، اظهار کرد: براساس مفاد اساسنامه این انجمن تمام فعالیت‌های آن غیرانتفاعی بوده و به صورت حلقه واسط بین امکانات دولتی و خیرین نسبت به تامین زمین، طراحی و اخذ پروانه ساختمانی رایگان اقدام می‌کند.

وی عمده فعالیت این انجمن را ایجاد بستر برای تولید ارزان‌قیمت مسکن دانست و از خیرین این استان دعوت کرد تا در این جهاد مقدس مشارکت گسترده کنند.

این مسئول ادامه داد: این در شرایطی است که با ساخت بیش از یک‌هزار و 300 واحد مسکونی در شهر‌های مختلف استان فارس یکی از انجمن‌های پیشتاز کشور در امر خانه‌سازی هستیم و این امر می‌طلبد تا مشارکت خیرین از استمرار، دوام و بقای خاصی برخوردار باشد.

وی ایجاد بصیرت و اعتمادسازی بین خیرین مسکن‌ساز استان فارس را در سایه فرهنگ‌سازی موثر مورد تاکید قرار داد و از خیرین خواست با فعالیت‌های این انجمن که در راستای احیای حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) تاسیس و کوشش می‌کند بیشتر آشنا شوند.

ارجمندی تصریح کرد: خیرین می‌توانند با تقبل پرداخت اقساط متقاضیان مسکن آنان را یاری کرده و یا با هبه زمین این انجمن را در مسیر ساخت واحدهای مسکونی ارزان‌قیمت با نظارت مستقیم خود یاری کنند.

وی گفت: این انجمن دخالتی در واگذاری واحدهای مسکونی احداث شده از سوی خیرین ندارد و واحدهای احداث شده با نظارت خیرین و موسسات خیریه به افراد زیر‌پوشش واگذار می‌شود که تاکنون 300 واحد مسکونی در سه شهر این استان به متقاضیان واگذار شده است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز استان فارس اضافه کرد: در یک اقدام خودجوش و خداپسندانه گروهی از مهندسان این استان اقدام به ارائه مشاوره و خدمات فنی و مهندسی رایگان به این انجمن کرده‌اند که این امر مساعدت‌های بیشتر سازمان نظام مهندسی استان فارس در عدم کسر سهمیه آنان را می‌طلبد.

این مسئول ادامه داد: هم‌اکنون نیز در آستانه هشتمین سالگرد تاسیس این انجمن بر این باوریم که ساخت استاندارد واحدهای مسکونی با استفاده از مصالح مقاوم، بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و همچنین گسترش فرهنگ ساخت واحدهای مسکونی خیرساز همراهی بیشتر نیک‌اندیشان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول