اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری:

بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی گفت: بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد باید از ظرفیت خیرین برای کمک به مددجویان خود بیشتر استفاده کند.

بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت خیرین بیشتر استفاده کند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای مددجویان بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد در پارک معلم شهر یاسوج اظهار کرد: هم از اهالی رسانه و هم از اهالی بهزیستی گلایه‌ای دارم و از آن‌ها می‌خواهم در کارها بیشتر اطلاع‌رسانی کنند.

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رسانه‌ها ظرفیت بالایی برای به میدان آوردن خیرین دارند که تاکنون در این استان چنین ظرفیتی مغفول مانده است.

این نماینده مجلس افزود: در همایشی در مشهد مقدس شرکت کرده بودم و در آن‌جا دیدم که برای کمک به بهزیستی میلیاردها تومان از سوی خیرین کمک صورت گرفت ولی در استان ما حتی 10 میلیون تومان هم به بهزیستی از سوی خیرین کمک نشده است.

حجت‌الاسلام بزرگواری ادامه داد: من در این میان مقصر را خیرین نمی‌دانم چرا که خیر در هر حالتی کار خیر خود را انجام می‌دهد و این وظیفه ما مسئولین است که پای آن‌ها را به میدان بکشانیم و به جامعه هدف خود بیشتر کمک کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: صدا و سیما و رسانه‌های دیداری و شنیداری به جای پرداختن به برخی موضوعات حاشیه‌ای از این کارهای عام‌المنفعه انجام دهند و بدانند که خدمت به جامعه معلولان و افراد ناتوان از هر کار خیر دیگری ثواب بیشتر دارد.

بزرگواری با ابراز این سخن که ما در این استان افراد متمول و پولدار کم نداریم، یادآور شد: بسیاری از خانه‌ها و ویلاهای مجلل در شهرهای بزرگ متعلق به متمولان این استان است که باید با فرهنگ‌سازی از طریق رسانه آن‌ها را برای کارهای خیر در استان محروم خودمان ترغیب کنیم.

وی به دو جهاد اکبر و اصغر اشاره کرد و گفت: یکی از مصادیق جنگ با نفس در بهزیستی نهفته است آن جا که انسان همه تعلقات خود را کنار می‌گذارد و از شیرینی دنیا فاصله می‌گیرد و بار طاقت‌فرسای حمایت از ناتوانان را بر دوش می‌کشد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول