اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

جشنواره خیرین وزارت علوم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم و تحقیقات از برگزاری جشنواره خیرین وزارت علوم در سال جاری خبر داد.

جشنواره خیرین وزارت علوم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سیدجواد ساداتی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر با بیان اینکه کمیته خیرین وزارت علوم از سال 90 در این وزارتخانه تشکیل شده است، اظهار کرد: این کمیته با هدف شناسایی و ساماندهی خیرین در دانشگاه‌‎ها در سراسر کشور در این وزارتخانه تشکیل شده و سعی می‌کنیم این کمیته را در دانشگاه‌های سراسر کشور ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای تشویق خیرین برای ساخت دانشگاه‌ها و مراکز علمی در وزارت علوم در برنامه پنجم مصوبه حمایت از خیرین به تصویب رسیده است، گفت: بر اساس این مصوبه هر چه آورده خیرین برای ساخت طرح‌های عمرانی در دانشگاه‌ها باشد به همان اندازه نیز وزارت علوم برای ساخت پروژه‌ها سرمایه‌گذاری دارد.

دبیر کمیته خیرین وزارت علوم و تحقیقات افزود: این حمایت‌ها در سال 90 در قالب 18 پروژه بوده که در سال 91 نیز ادامه دارد.

وی از رونمایی و راه‌اندازی بانک اطلاعاتی خیرین وزارت علوم در هفته آینده خبر داد و گفت: در این سامانه تلاش می‌شود همه اطلاعات خیرین ثبت شود و تا پایان سال بانک اطلاعاتی کاملی از خیرین داشته باشیم.

ساداتی‌نژاد با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین وزارت علوم تا پایان سال جاری در کشور ادامه داد: امیدواریم با برگزاری این جشنواره بتوانیم اهداف و داشته‌هایمان را در این زمینه به نمایش بگذاریم و خیرین بیشتری را در این زمینه جذب کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه ملایر طی سال‌های اخیر رشد فزاینده‌ای در همه زمینه‌ها داشته است از جذب دانشجوی دکترا در پنج رشته از مهرماه سال جاری در این دانشگاه خبر داد و گفت: دانشگاه ملایر در همه زمینه‌ها به ویژه عمرانی و فرهنگی به عنوان الگو و جزو دانشگاه‌های برتر کشور است و در سال‌های آینده نیز به درجات بالاتر خواهد رسید.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول