اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس:

کشتار مسلمانان در میانمار جنایت علیه بشریت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: فجایعی که علیه مسلمانان در میانمار اتفاق افتاده به طور قطع جنایت علیه بشریت محسوب شده و جهان اسلام باید در مقابل آن واکنش قاطع داشته باشد.

کشتار مسلمانان در میانمار جنایت علیه بشریت است

زهره‌ طبیب‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: پس از تشکیل سازمان ملل، قوانینی در سطح جهانی به تصویب رسید که هدف آن تامین امنیت و صلح دنیا و مقابله با زورگویان بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه این قوانین امروز تنها ابزاری در اختیار کشورهای استکباری است و هر زمانی که بخواهند از این قوانین به سود منافع نامشروع خود استفاده کرده و اگر نخواهند آن را نادیده می‌گیرند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کشورهای غربی وقتی منافعشان در میان باشد به بهانه دفاع از حقوق بشر به ممالک دیگر لشگرکشی و این کشورها را اشغال می‌کنند.

طبیب‌زاده ادامه داد: در مقابل اگر جنایتی به سود آنها و علیه مخالفانشان باشد، سکوت کرده و با ترسیم تروریست خوب و بد از جانیان و آدم‌کشان حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به فجایعی که علیه مسلمانان در میانمار در حال وقوع است، گفت: این نسل‌کشی علیه مسلمانان به طور قطع جنایت علیه بشریت است و همه جهانیان وظیفه دارند که از مردم بی‌گناه و بی‌پناه میانمار حمایت کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همه مردم جهان به ویژه امت اسلامی وظیفه دارند به جنایتکارانی که دست آنها به خون مردم بی‌دفاع در میانمار آغشته است، اعتراض کرده و در مقابل آنها ایستادگی کنند.

طبیب‌زاده افزود: حکومت‌های اسلامی نیز در این حوزه وظایف سنگین‌تری بر عهده داشته و نباید اجازه دهند که حاکمیت میانمار اینگونه علیه مسلمانان دست به کشتار و نسل‌کشی بزند.

انتهای‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول