اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن اصفهان:

سازمان نظام مهندسی معدن چشم انتظار عوارض دولتی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان گفت: سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان هم‌چنان چشم انتظار سهم یک درصدی خود از عوارض صنعت، معدن و تجارت است.

سازمان نظام مهندسی معدن چشم انتظار عوارض دولتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا عالم به مناسبت روز صنعت و معدن، در نشست مطبوعاتی پیرامون معرفی توانمندی‌های سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان اظهار کرد: معدن‌داران در انتخابات کارشناسان رسمی سازمان آزاد هستند و سازمان نظام مهندسی معدن ظرفیت‌های خالی و تناسب رشته تحصیلی کارشناس را نسبت به نوع معدن برای معدن‌دار مشخص می‌کند.

وی با اشاره به اهداف این سازمان تصریح کرد: راه‌اندازی سایت سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان و مجله خبر داخلی از جمله اهداف این سازمان است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان به دیگر برنامه‌های این سازمان اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره‌های متنوع آموزشی نیز از دیگر برنامه‌های سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان است که رتبه پروانه کسب کارشناسان در ازای گذراندن هر چه بیشتر این دوره‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: در سال گذشته دستورالعملی در راستای عضویت سایر رشته‌‌های تحصیلی در سازمان نظام مهندسی معدن، مشروط بر فعالیت رسمی این افراد در کار معدن، از مرکز صادر شد که البته صدور پروانه اشتغال شرایط خاص از جمله ارتباط تحصیلی با دانش معدن را نیاز دارد.

عالم تاکید کرد: معدن‌کاران باید طبق قوانین عملکرد خود را به سازمان ارائه کنند که این گزارش در اختیار سازمان صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته و سازمان نظام مهندسی معدن در این زمینه قوانینی برای ضمانت اجرایی ندارد.

وی گفت: طبق قوانین موجود یک درصد از عوارض دولتی صنعت، معدن و تجارت باید در اختیار سازمان نظام مهندسی معدن قرار بگیرد که البته این اتفاق تاکنون صورت نگرفته است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان اصفهان انعقاد قرار داد با شرکت‌ نمایشگاه‌های بین‌المللی برای برپایی نمایشگاه مرتبط با صنعت را از دیگر اهداف سازمان نظام مهندسی عنوان کرد و گفت: دور جدید انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی در اواخر تیرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول