اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه‌های طرح ضیافت

گوشت گرم 2 هزار تومان زیر قیمت بازار توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: در نمایشگاه‌های طرح ضیافت، گوشت قرمز گرم و منجمد هر کدام به ترتیب 2 هزار و هزار تومان زیر قیمت عرف بازار عرضه می‌شود.

گوشت گرم 2 هزار تومان زیر قیمت بازار توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده، اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان، 2 نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش فوق‌العاده با محوریت مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه در دو منطقه مشهد مقدس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه‌ها که در آستانه ماه مبارک رمضان در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد و منطقه نخریسی برپا می‌شود، اقلام پروتئینی شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، تخم‌مرغ، خرما، شیرینی‌جات، نان، فرآورده‌های لبنی، برنج، روغن و قند عرضه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اقلام پر مصرف خانوار مواد غذایی و نیز شوینده‌ها در فروشگاه‌های سازمان میادین شهرداری مشهد و نمایشگاه‌های طرح ضیافت شهرستان‌های استان نیز عرضه می‌شود، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری حدود 10 نمایشگاه در شهرستان‌های پر جمعیت استان نیز در حال انجام است.

صفرزاده تأکید کرد: اجرای مطلوب طرح ضیافت در استان با مشارکت و مساعدت دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط استان از جمله استانداری، فرمانداری شهرستان‌ها، سازمان صنایع و معادن، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان تعاون روستایی و اداره‌کل تعزیرات حکومتی انجام می‌پذیرد. 

وی ادامه داد: نمایشگاه‌های طرح ضیافت در مشهد مقدس در نخریسی از 22 تا 31 تیر و در نمایشگاه بین‌المللی مشهد از 31 تیر تا 10 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول