اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ایالت پختونخوا پاکستان:

گوشت پاکستانی می‌تواند جایگزین گوشت برزیلی شود

خبرگزاری فارس: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ایالت پختونخوا پاکستان گفت: گوشت پاکستانی می‌تواند برای واردات به کشورمان جایگزین گوشت برزیلی شود.

گوشت پاکستانی می‌تواند جایگزین گوشت برزیلی شود

حسن درویشوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: گوشت‌های ‌پاکستانی می‌توانند جایگزین گوشت‌های برزیلی شوند، زیرا هم از نظر قیمت و هم از نظر کمیت در سطح مطلوب‌تری از گوشت‌های برزیلی قرار دارند و جمهوری اسلامی ایران نیز در ارتباط با پاکستان هیچ گونه مشکلی از نظر شرعی ندارد و این نکته حائز اهمیت در مبادلات بین 2 کشور است.

معاملات ایران و پاکستان نتایج مثبت به جا می‌گذارد

درویشوند بیان کرد: طی چند سال گذشته به یاری خداوند گام‌های خیلی خوبی در معاملات بین کشور ایران و پاکستان برداشته شده است و این معاملات می‌تواند سرآغاز گام‌های جدید در روابط بین 2 کشور باشد.

ایران و پاکستان مکمل یکدیگرند

وی در ارتباط با اینکه کشور پاکستان در صادر کردن کالا از جمله محصولات کشاورزی و دامی نقش به سزایی دارد، افزود: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند با پاکستان رابطه مکملی داشته باشد زیرا کشور پاکستان نیازمند نفت و مشتقات آن است و کشور ایران نیز در زمینه محصولات کشاورزی و دامی می‌تواند از سوی کشور پاکستان تأمین شود.

سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در ایالت پختونخوا پاکستان در خاتمه گفت: کشور ایران بر خلاف روابط اقتصادی با کشور کویت که هر 2 کشور در زمینه تولید نفت و مشتقات آن غنی هستند، می‌تواند رابطه مکملی با پاکستان در زمینه کشاورزی، دامی و نفتی داشته باشد.

وی افزود: این معاملات می‌تواند سرآغاز فصل جدیدی در برقراری روابط تازه با کشورهای همسایه و در حال توسعه باشد.

پایان پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول