اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از طرف فرماندار میناب مطرح شد

وعده کاهش قیمت گوشت مرغ در میناب

خبرگزاری فارس: فرماندار میناب وعده داد قیمت گوشت مرغ در این شهرستان کاهش داده شود.

وعده کاهش قیمت گوشت مرغ در میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق مرکز هرمزگان، مسعود قانعی‌فرد عصر امروز در نشستی مرتبط به نظارت بر قیمت‌ها، اظهار داشت: با حمایت دولت در بحث پرداخت یارانه نقدی به مرغداران، به منظور کنترل و کاهش قیمت مرغ، جهاد کشاورزی موظف است نسبت به اطلاع‌رسانی به مرغداری‌های سطح شهرستان در خصوص انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به منظور دریافت یارانه نقدی اقدام کند.

وی در این راستا، ستاد تنظیم بازار شهرستان را ملزم به فعال‌سازی گشت‌های خود برای کنترل قیمت‌ها به ویژه در بخش نظارت بر قیمت و عرضه  مرغ کرد و افزود: با توجه به فرا رسیدن ماه رمضان باید توجه داشت که هر چه سریع‌تر به اجرای برنامه‌های مدنظر پرداخت تا از این طریق بتوان اقلام و ارزاق مورد نیاز این ماه را که بیشتر مصرف داد با قیمت مناسب و به وفور در اختیار شهروندان قرار داد.

فرماندار شهرستان میناب با بیان اینکه تاکید دولت و استانداری هرمزگان همواره بر کنترل بازار و نظارت بر قیمت‌ها بوده است، اظهار داشت: باید در حد امکان با تامین پیش نیازها در حوزه بازرگانی و اصناف، نظارت‌ها را نیز افزایش داد.

قانعی‌فرد با بیان اینکه اصناف و کاسبان در میناب به خوش انصافی شهره هستند، در عین حال اضافه کرد: نباید گذاشت که تعدادی اندک وجهه و اعتبار بازاریان این شهر را زیر سئوال ببرند.

بابک احمدی مسئول امور اجتماعی فرمانداری شهرستان میناب نیز در ادامه پیرامون نرخ فروش مرغ گرم و میزان جوجه‌ریزی در مرغداری‌های سطح شهرستان گزارشی ارائه و افزود: اوضاع مربوطه در این راستا تحت نظارت قرار دارد.

عبدالله پیروی‌منش رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میناب نیز همچنین در این نشست در خصوص مراحل تولید و عرضه مرغ گرم در بازار گزارشی ارائه و اظهار امیدواری کرد با حمایت دولت در خصوص پرداخت یارانه نقدی به مرغداران و تحویل سویا بابت هر کیلو مرغ تولیدی، قیمت مرغ در بازار کنترل و کاهش یابد.

وی تاکید کرد: مرغداری‌ها و فروشگاه‌های عرضه مرغ گرم ملزم به رعایت قیمت نهایی اعلام شده از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت هستند.

سید عبدالعظیم موسوی‌زاده شهواری مسئول اداره جهاد کشاورزی این شهرستان نیز در مورد میزان برداشت مرغداری‌ها در روزهای اخیر گزارشی ارائه کرد.

وی اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات، مرغداری‌های موجود در شهرستان با تمام توان به تولید ادامه دهند تا از این راه علاوه بر تامین نیاز بازار زمینه کاهش قیمت نیز فراهم آید.

طی روزهای گذشته همانند سایر استان‌ها، در هرمزگان نیز قیمت گوشت مرغ افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.

نشست مذکور با حضور فرماندار، مدیران دستگاه‌های صنعت، معدن، تجارت، جهاد کشاورزی، شبکه دامپزشکی و مسئول دفتر امور اجتماعی فرمانداری با هدف کنترل و کاهش قیمت مرغ  گرم در بازار شهرستان میناب برگزار شد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول