اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ماه مبارک رمضان

گوشت مرغ سهمیه دولتی در کاشان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت(حوزه تجارت) شهرستان کاشان از توزیع گوشت مرغ سهیمه دولتی در شهرستان کاشان ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

گوشت مرغ سهمیه دولتی در کاشان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علی نطاقی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرغ کشتار روز در قالب سهمیه دولتی با مبلغ هر کیلو 4 هزار و 750 تومان از امروز تا اطلاع ثانوی در فروشگاه‌های زیر پوشش و با نظارت مستقیم بازرسان این اداره در سراسر شهرستان کاشان بین شهروندان کاشانی توزیع می‌شود.

وی افزود: توزیع گوشت در شهرستان کاشان در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار پیرامون تنظیم بازار اقلام و مواد غذایی اولویت‌دار در سبد مصرفی خانوارها، ویژه ماه مبارک رمضان با مساعدت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و با پیگیری و اهتمام این اداره در حوزه تجارت و همکاری فرمانداری ویژه شهرستان کاشان انجام می‌شود.

مسئول نظارت بر بازار، اصناف و قیمت‌های ستاد دائمی تسهیلات سفر شهرستان کاشان بیان کرد: توزیع گوشت مرغ سهمیه دولتی در فروشگاه‌هایی نظیر اتکا در خیابان امام خمینی(ره)، تعاونی مرغداران در بلوار مطهری، تعاونی فرهنگیان در خیابان باباافضل، بسیجیان در خیابان شهید بهشتی جنب ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان توزیع می‌شود.

نطاقی از فروشگاه زنجیره‌ای سلمان 2 در خیابان امیرکبیر، تعاونی کارمندان دولت در خیابان اباذر ابتدای خیابان بهارستان و فروشگاه ولیعصر (عج) واقع در در فاز 2 ناجی‌آباد ابتدای خیابان بهارستان کاشان به عنوان دیگر فروشگاه‌های عرضه گوشت مرغ سهمیه دولتی در این شهرستان نام برد.

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت (حوزه تجارت) شهرستان کاشان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم صدور صورتحساب و سایر موارد از این نوع، مراتب را از طریق شماره تماس گویای 5553010 در دو نوبت صبح و بعدازظهر و یا از طریق سامانه ارتباطی 124 به‌صورت شبانه‌روزی به این اداره اطلاع دهند.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول