اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان خبر داد

روزانه 15 تن گوشت مرغ در خرم‌آباد توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: بیش از 15 تن گوشت مرغ با قیمت مصوب در راستای تامین نیازهای مصرفی بازار به صورت روزانه در سطح بازار و مراکز عرضه شهرستان خرم‌آباد توزیع می‌شود.

روزانه 15 تن گوشت مرغ در خرم‌آباد توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان، حجت الله بیرانوند، گفت: این میزان گوشت مرغ به صورت گرم و منجمد از طریق نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا، در سطح این شهرستان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دراین نمایشگاه‌ها 30 تا 40 درصد اقلام خوراکی و مصرفی مردم در ایام ماه مبارک رمضان تهیه و توزیع می‌شود، اظهار داشت: در همین ارتباط برنج ایرانی با قیمت 17 هزار ریال در هر کیلوگرم و برنج خارجی با قیمت شش هزار ریال در هر کیلوگرم نیز در این نمایشگاه‌ها عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان لرستان گفت: تامین کالاهای موردنیاز مردم در ماه مبارک رمضان اولویت اصلی این سازمان است و در این زمینه با هرگونه تخلف در عرضه کالا شامل کم‌فروشی، گرانفروشی و احتکار برخورد می‌شود.

وی همچنین خواستار همکاری مردم با این سازمان در زمینه گزارش تخلفات اصناف در زمینه عرضه کالاهای مورد نیاز مردم شد.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول