اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزاری مسابقاتی پرشور با کمترین امکانات

جذب جوانان به ورزش مستلزم وضعیت مطلوب ورزشگاه‌ها است

خبرگزاری فارس: مدیرکانون فرهنگی و تربیتی امیدهای امام (ره) شهرستان کهنوج گفت: با توجه به علاقه وافر جوانان و نوجوانان کهنوج به مقوله ورزش امیدواریم سالن‌های ورزشی ما وضعیت خوبی پیدا کنند تا روند جذب این علاقمندان ادامه پیدا کند.

جذب جوانان به ورزش مستلزم وضعیت مطلوب ورزشگاه‌ها است

قاسم جلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: کانون امیدهای امام (ره) شهر کهنوج برای پرکردن اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و نونهالان در فصل تابستان برنامه‌های خوبی شامل کلاس‌های سیره‌شناسی ائمه معصومین، بازیگری، فوتسال و ووشو در نظر گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در ایام تعطیلی مدارس تیم ووشو را به مسابقات استانی اعزام کردیم و این تیم موفق به کسب مقام دوم با 3 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز شد.

جلایی افزود: هفته گذشته نجم‌الدین علیمرادی ووشوکار کانون امیدهای امام (ره) مدال طلای وزن 48 کیلوگرم کشور را از آن خود کرد و این مسابقات که در شهرستان بوکان آذربایجان غربی برگزار شد، حکم انتخابی تیم ملی را داشت اما تیم ملی در این وزن ملی‌پوش اعزام نمی‌کند.

وی مهم‌ترین و پرکارترین رشته در این کانون را فوتسال معرفی کرد و گفت: با توجه به علاقه شدید جوانان، نوجوانان و نونهالان به این رشته تصمیم به برگزاری جام فوتسال به نام یاوران مهدی (عج) بین مدارس فوتبال شهرستان کهنوج گرفتیم که در این دوره از مسابقات تیم‌های کانون امیدهای امام (ره)، مدرسه فوتبال سرخابی و مدرسه فوتبال ستارگان کهنوج حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و به این تیم‌ها جوایزی اهدا شد.

مدیر کانون امیدهای امام (ره) کهنوج مهم‌ترین مشکل در این مسابقات را گرمای 50 درجه کهنوج و نبود سیستم خنک‌کننده در سالن برگزاری مسابقات دانست که سالن را به سونا تبدیل کرده بود.

جلایی گفت: با توجه به علاقه وافر جوانان، نوجوانان و نونهالان این شهر به مقوله ورزش امیدواریم سالن‌های ورزشی ما وضعیت خوبی پیدا کنند تا روند جذب این علاقمندان همچنان ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول