اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد

حضور پنج ورزشکار زنجانی در المپیک و پارالمپیک لندن

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان از حضور پنج ورزشکار از استان زنجان در مسابقات المپیک و پارالمپیک لندن خبر داد.

حضور پنج ورزشکار زنجانی در المپیک و پارالمپیک لندن

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکارالمپیکی زنجان، مهدی سهرابی و سولماز عباسی را دو ورزشکار المپیکی زنجان اعلام کرد و اظهار داشت: رستگار، حیدری و اعظم خدایاری نیز در رشته‌های فوتبال و دو و میدانی معلولان، سه ورزشکار زنجانی هستند که سهمیه پاراالمپیک را کسب کرده‌اند.

وی در پاسخ به سئوالی درباره انتظار خود از ورزشکاران زنجانی حاضر در المپیک گفت: سهرابی اگر در بین 20 ورشکار رشته خود قرار بگیرد برای مسئولان ورزش استان زنجان قابل قبول است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به تلاش‌های سولماز عباسی برای کسب سهمیه المپیک در رشته قایقرانی تصریح کرد: صعود وی از گروه خود قابل قبول خواهد بود.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره بودجه ورزش و جوانان استان زنجان تصریح کرد: بودجه فصل ورزش استان در سال جاری 12 میلیارد تومان است.

رحمانی با اشاره به اینکه بودجه مصوب در فصل تربیت بدنی شامل ارگان‌های دیگر نظیر آموزش و پرورش هم می‌شود، اضافه کرد: در مجموع سهم اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از بودجه 12 میلیارد تومانی 9 میلیارد تومان است.

وی بودجه مصوب اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان را در بخش امور جاری در حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این بودجه شامل همه هزینه‌های جاری در این اداره کل است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان تاکید کرد: بودجه اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی به دستور ویژه استاندار زنجان برای برگزاری جلسه برای بررسی بودجه ورزش و جوانان استان زنجان اشاره کرد و گفت: این جلسه با حضور معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول