اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان:

بها دادن به احداث چایخانه بیشتر از یک سالن ورزشی است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان گفت: در حال حاضر جواز صدور یک چایخانه در اصفهان به راحتی صادر می‌شود، اما برای برپایی یک سالن ورزشی مانند بولینگ و بیلیارد مشکلات قانونی فراوانی وجود دارد.

بها دادن به احداث چایخانه بیشتر از یک سالن ورزشی است

سیدمسعود داودی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: لازمه افزایش سلامت یک جامعه ورزش است و در این راستا برای توسعه بولینگ و بیلیارد در استان اصفهان نیاز به قوانینی داریم که حمایت خوبی از ورزش کنند.

وی تصریح کرد: در صورتی که قوانین حمایتی قابل قبولی برای برپایی مراکز تفریح بولینگ و بیلیارد به وجود آید به طور حتم نگاه‌ داشتن فضای سلامتی این مراکز برعهده هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان است و به راحتی نیز از سوی هیئت اجرا می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان ادامه داد: تاکنون تمام مراکز بولینگ و بیلیارد این استان مراسم تفریحی و ورزشی خود را به صورت خانوادگی برگزار کرده و تاکنون نیز مشکل خاصی در این زمینه به وجود نیامده است.

وی بیان کرد: این هیئت برای پیشرفت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان در مسائلی مانند ترخیص کالا‌های مورد نیاز از گمرک و امتیازات بانکی بیشتر از بودجه‌های مالی نیاز دارد.

داودی با اشاره به اینکه در رشته بولینگ و بیلیارد دو بُعد همگانی و قهرمانی را با یکدیگر در دستور کار قرار داده‌ایم، تاکید کرد: اعزام دو نفر از بولینگ‌بازان اصفهانی (نگین کارشناس و میرکاظمی) به رقابت‌های بولینگ جهانی قبرس در دستور کار هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: رقابت‌های بولینگ قبرس به صورت جام‌جهانی و هر چهار سال یک‌ بار برگزار می‌شود.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد استان اصفهان با اشاره‌ به مراسم اختتامیه رقابت‌های eight ball که با حضور 10 نفر از بانوان در باشگاه آفاق برگزار شد: در این مسابقات حکیمه فرخ‌نژاد از بهارستان توانست رتبه نخست را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول