اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

پافشاری ورزشکاران بر باورهای دینی مهم‌تر از کسب مقام‌های قهرمانی است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پافشاری ورزشکاران ما بر باورهای دینی و سیره و سلوک شهدا، مهم‌تر از کسب مقام‌های قهرمانی است.

پافشاری ورزشکاران بر باورهای دینی مهم‌تر از کسب مقام‌های قهرمانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در دیدار با سجاد هاشمی نماینده آذربایجان‌شرقی در المپیک، اراده ورزشکاران المپیکی و تلاش مربیان آنها را قابل تحسین خواند و خاطرنشان کرد: حضور در المپیک عرصه‌ای برای دست یافتن به قابلیت‌های بیشتر است و باید از تمام کسانی که در این مسیر زحمت کشیده‌اند تجلیل شود.

وی با آرزوی موفقیت برای سه نماینده استان در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به رقابت‌های المپیک، گفت: این ورزشکاران به عنوان نماینده استعدادها و توانایی‌های آذربایجان‌شرقی در این صحنه حاضر می‌شوند و قطعاً موفقیت آنها مایه مسرت و مباهات جوانان و مردم استان خواهد بود.

علیرضابیگی تصریح کرد: پافشاری ورزشکاران ما بر باورهای دینی و سیره و سلوک شهدا، مهم‌تر از کسب مقام‌های قهرمانی است و آنها با تکیه بر همین باورها و تمسک به اهل بیت(ع) و با دعای خیر مردم در صحنه‌های جهانی حضور می‌یابند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر پشتیبانی مسئولان از قهرمانان ورزشی، اظهار داشت: باید با استفاده از تمام ابزارها و امکانات، زمینه بروز استعدادهای ورزشکاران و حل مشکلات آنها را فراهم کنیم و در این میان اداره کل ورزش و جوانان استان و هیأت‌های ورزشی وظیفه سنگینی دارند.

آذربایجان‌شرقی در المپیک 3 سهمیه دارد

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی هم در این دیدار، سهمیه استان در کاروان المپیک جمهوری اسلامی ایران را سه نفر اعلام کرد و گفت: سجاد هاشمی از رشته دوومیدانی، میلاد وزیری در رشته تیراندازی با کمان و یوسف کرمی در رشته تکواندو نمایندگان استان در رقابت‌های المپیک هستند.

اکبر محمودی همچنین از حضور هشت نماینده استان در کاروان اعزامی جمهوری اسلامی به پارا المپیک خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به قهرمانی تیم ملی کاتای ایران در مسابقات قهرمانی آسیا پس از 23 سال گفت: هر سه عضو تیم ملی ایران، از کاتاروهای آذربایجان‌شرقی بودند.

در این دیدار که در آستانه اعزام نمایندگان استان به بازی‌های المپیک 2012 لندن انجام شد، سجاد هاشمی مدال طلای مسابقات قهرمانی نخبگان آسیا را که در قزاقستان کسب کرده است، به استاندار آذربایجان‌شرقی اهدا کرد.

هاشمی با قدردانی از حمایت‌ها و تلاش‌های بی‌شائبه استاندار در حل مشکلات ورزشکاران استان، این مدال را به همراه لوح سپاس به وی اهدا کرد.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول