اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان:

امکانات ورزشی شهرستان‌ها بر اساس قدرت توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: در دوران گذشته توزیع امکانات ورزشی در سطح شهرستان‌های استان براساس قدرت بوده است و در حال حاضر این به عنوان یکی از بزرگ‌ترین معضلات ورزش استان اصفهان مطرح است.

امکانات ورزشی شهرستان‌ها بر اساس قدرت توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا،  محمدرضا محمد جواهری در مراسم بازگشایی فاز نخست استخر دریای شهرضا با بیان این مطلب افزود: هزینه صرف شده برای تعمیر این استخر بزرگ، رقمی در حدود احداث یک استخر جدید بوده است.

وی ادامه داد: هر چند افتتاح و بازگشایی یک طرح در دو فاز امر معمولی نیست، اما به لحاظ اهمیت این استخر برای ورزشکاران و عموم مردم شهرضا مصمم به بازگشایی این مجموعه طی دو فاز شدیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به لزوم بازگشایی فاز دوم این مجموعه در آینده نزدیک گفت: فاز دوم این مجموعه شامل سوناهای خشک، مرطوب و جکوزی است که انتظار داریم با اختصاص بودجه مناسب در آینده نزدیک مورد بازگشایی قرار گیرد.

وی با تشریح سرانه فضای ورزشی در نقاط مختلف استان افزود: در دوران گذشته توزیع امکانات ورزشی در سطح شهرستان‌های استان براساس قدرت بوده است و در حال حاضر این به عنوان یکی از بزرگ‌ترین معضلات ورزش استان اصفهان مطرح است.

جواهری با ابراز شگفتی از فقر امکانات ورزشی در سطح شهرستان شهرضا گفت: بنده در مدت کوتاهی که هدایت ورزش استان اصفهان را عهده‌دار بوده‌ام به شهرستان‌های مختلف سفر داشته‌ام و وضعیت امکانات ورزشی در سطح شهرضا را غیرمنتظره دیدم.

وی اضافه کرد: در آینده نزدیک با بازدید از تمامی اماکن و فضاهای ورزشی شهرستان شهرضا، به بررسی نیازهای اساسی ورزشکاران این شهرستان می‌پردازیم.

به گزارش فارس، استخر بزرگ دریای شهرضا از 16 ماه قبل به علت انجام تعمیرات تعطیل بوده است و فاز اول آن که شامل استخر بزرگسالان، کودکان، سرویس بهداشتی و حمام است با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال مورد بازگشایی قرار گرفت.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول