اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ورزش مجلس:

تشکیلات ورزش نوشهر در اختیار باشگاه شموشک قرار گیرد

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از اداره کل ورزش و جوانان مازندران خواست تا برای رفع مشکلات مالی تشکیلات خود را در اختیار شموشک نوشهر قرار دهد.

تشکیلات ورزش نوشهر در اختیار باشگاه شموشک قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، سید هادی حسینی صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات تیم شموشک درباره مشکلات فراروی این تیم گفت: ورزش امروز یک مسئله اقتصادی است و به آن نگاه اقتصادی می‌شود بنابراین باید یک فرصت سرمایه‌گذاری برای نوشهر فراهم شود تا بتوان از محل درآمد آن برای ورزش این شهر هزینه کرد.

وی درباره تغییر نام شموشک نوشهر خاطرنشان کرد: اگر پیشنهاد تغییر نام شموشک نوشهر داده شد دلیل بر عدم پرداخت بدهی‌های آن نیست بلکه باید بدهی‌های این تیم نیز پرداخت شود و حقی از کسی ضایع نشود.

حسینی بیان داشت: تشکیلاتی که اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران در نوشهر دارد باید در اختیار این شهر قرار دهد و هزینه‌ای دریافت نشود تا بخشی از مشکلات مالی برطرف شود.

* شموشک نوشهر اعتبار مازندران است

نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست متذکر شد: نام شموشک نوشهر اعتبار مازندران است و همه ما علاقمند به احیا و حضور قدرتمندانه این تیم ریشه‌دار مازندرانی در فوتبال کشورمان هستیم.

این مسئول در پایان اذعان داشت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای کمک به ورزش نوشهر و تیم فوتبال شموشک نوشهر بهره برد و بار دیگر شور و هیجان ورزشی را در بین هواداران این تیم بزرگ زنده کرد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول