اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

اشتیاق جوانان در عرصه‌های سازندگی موجب هراس دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: اشتیاق جوانان در عرصه‌های سازندگی موجب هراس و وحشت شدید دشمنان می‌شود.

اشتیاق جوانان در عرصه‌های سازندگی موجب هراس دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی در دیدار با تعدادی از جوانان و نخبگان بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه اقتدار نظام اسلامی تا ابد مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های رزمندگان اسلام در طول ایام دفاع مقدس است، اظهار کرد: ما امروز وظیفه داریم تا با ادامه راه پر‌افتخار شهدا و ایثارگران عرصه را برای قدرت‌نمایی و عزت والای انقلاب اسلامی در جهان مهیا کرده و سبب رشد و توسعه در کشور شویم.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا افزود: دشمنان در طول 33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی اثبات کرده‌اند که از اقتدار و پیشرفت علمی نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف بالندگی و پیشرفت واهمه داشته و با انواع تهدید‌ها و فشار‌ها سعی در انحراف کشاندن مسیر رشد و شکوفایی ملت رشید و قهرمان‌پرور ایران اسلامی را دارند.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی با قدرت در برابر فشار‌ها و تحریم‌های مختلف استکبار و غرب ایستادگی می‌کند، تصریح کرد: قدرت معنوی مسلمانان در هر زمان می‌توان مکر و حیله دشمنان را نقش بر آب کرده و سبب خواری و خفت قدرت‌های زورگو در سراسر عالم شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به اشتیاق چشمگیر و بسیار گسترده جوانان و نوجوانان مقتدر ایران اسلامی برای حضور در طرح‌های هجرت و سازندگی در کشور عنوان کرد: تمام هیمنه و عظمت پوشالی استکبار جهانی با حضور و مشارکت پرشکوه جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف دینی و فرهنگی در هم شکسته شده و از بین می‌رود.

احمدی یکی از راه‌های ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه را بهره‌گیری از ابزار هنر دانست و تصریح کرد: اگر مسئولان و مدیران فرهنگی جامعه دغدغه مضاعف‌تری را در زمینه مسائل اعتقادی و فرهنگی داشته باشند بدون شک می‌توان به آینده فرهنگی و اجتماعی در کشور امیدوار‌تر بود.

وی با بیان اینکه دشمنان امروز وارد فاز جدیدی از تهاجم خود شده‌اند، بیان کرد: استکبار قصد دارد تا با رواج بی‌بند و باری در جامعه و به ویژه در بین جوانان موجب انحطاط و از بین رفتن مکتب اسلامی شده و سلامت همه‌جانبه کشور را به خطر بیاندازد.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول