اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 250 زوج شیرازی

"خانواده زندگی زیبا" تا پایان سال جاری مهمان شیراز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر برگزاری سلسله همایشات تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد از برگزاری هفتمین همایش "خانواده زندگی زیبا" تا پایان سال جاری در شیراز خبر داد.

"خانواده زندگی زیبا" تا پایان سال جاری مهمان شیراز می‌شود

مسیح فلاح ظهر‌ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: از اینکه بار دیگر در عرصه اجرای یکی دیگر از همایشات خانواده زندگی زیبا به گفته حاضران سربلند خارج شدیم، شادمان هستم البته در حال حاضر کار تیمی این مجموعه  سخت‌تر شده است چراکه اعضای جدیدی به خانواده بزرگ زندگی زیبا در مشهد پیوسته‌اند و باید به آنها نیز خدمات مطلوب ارائه شود.

مدیرعامل مجموعه شرکت‌های سبک‌برتر در ارتباط با مقصد بعدی برگزاری خانواده زندگی زیبا گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر شده است که پس برگزاری این همایش در پایتخت معنوی ایران، هفتمین همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوجین جوان در عقد تا پایان سال جاری در استان فارس در شهر شیراز برگزار شود.

وی افزود: این همایش به همت مجموعه شرکت‌های سبک ‌برتر مشهد و با حضور تعدادی از مسئولان کشوری و استانی و بیش از 250 زوج در عقد شیراز برگزار می‌شود.

مبتکر خانواده زندگی زیبا از برگزاری جشن کشوری شدن این همایش در سال 93 و در برج میلاد تهران خبر داد و خاطر نشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته پس از شیراز، اصفهان و تبریز، همایش زندگی زیبا در نهایت در سال 93 جشن کشوری شدن آن را در تهران و برج میلاد برگزار می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اهداف برگزاری این همایش گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف همایش خانواده زندگی زیبا، ترغیب جوانان به روی آوردن سنت حسنه رسول خدا (ص) و ازدواج است.

وی ادامه داد: همچنین ترویج زندگی زیبا اما آسان و با برنامه‌ریزی برای توسعه اقتصادی بازار فعالان مربوطه و در نهایت کاهش هزینه و ایجاد راه‌های سهولت در خرید ملزومات مورد نیاز زوج‌های جوان در عقد از دیگر اهداف تبیین شده این همایش است.

وی با بیان اینکه در این همایش ضمن تجلیل از برترین‌های حداقل 10 صنف مرتبط با کالا و خدمات مورد نیاز مزدوجین در عقد و با در نظر گرفتن فقط یک واحد برتر که به عضویت خانواده زندگی زیبا در می‌آید، خاطرنشان کرد: همچنین طبق روال 6 دوره گذشته خانواده زندگی زیبا هدایایی غیر نقدی را به صورت تخفیف به ارزش ریالی 20 میلیون ریال برای تمام زوج جوان اهدا کرده که البته این هدیه بازپرداخت نداشته و تنها برای حمایت از اهداف پروژه چون ترغیب جوانان به ازدواج آسان است.

مسئول همایش‌های خانواده زندگی زیبا در بخش دیگری از سخنان خود ارتباط همایش تخصصی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد را با تحقق شعار امسال بسیار نزدیک دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه شعار سال جاری از سوی مقام معظم رهبری تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است، تلاش کردیم در راستای تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری در این همایش با معرفی کالای ایرانی از سرمایه و نیروی انسانی داخل کشور حمایت کنیم و در تحقق این شعار گام برداریم.

مدیرعامل مجموعه شرکت‌های سبک‌برتر ادامه داد: شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی حلقه‌های یک زنجیر هستند و زمانی این حلقه‌ها می‌توانند به هم متصل شوند که سرمایه‌گذار و نیروی کار از طرف دولت مورد حمایت قرار گیرند و به واقع عملی کردن شعار تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی مستلزم ارتباط و پیوستگی کامل حلقه سرمایه‌گذار، نیروی کار و حمایت دولت است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول