اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه نیمه شعبان

جشن ازدواج 200 زوج‌ جوان در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) از برگزاری جشن ازدواج 200 نفر از زوج‌های جوان از اعضای این هیئت در آستانه نیمه شعبان در قم خبر داد.

جشن ازدواج 200 زوج‌ جوان در قم برگزار می‌شود

حمید ناطقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) اظهار کرد: توجه به نقش معرفت دینی برای تعمیق فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی با هدف برخورداری هر چه بیشتر جوانان از آموزه‌های انسان‌ساز اسلام از مهم‌ترین اهداف هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) است.

وی خاطر نشان کرد: این هیئت دوره‌های آموزشی سازنده و تخصصی را در زمینه مشاوره و راهنمایی جوانان در امور مختلف زندگی مانند اشتغال، ازدواج، تحصیلات، اعتقادات و پرهیز از مواد مخدر برگزار می‌کند.

مسئول هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) عنوان داشت: هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) آسیب‌شناسی اجتماعی و روانی و عقیدتی جوانان بر پایه تحقیقات علمی را بر عهده داشته و راهکارهای مثبت و سازنده برای جلوگیری از آسیب‌ها را ارائه می‌دهد.

وی ایجاد و ساماندهی تشکل غیردولتی برای مشارکت جوانان، جذب و به کارگیری استعدادهای جوانان در عرصه‌های مختلف و تلاش برای تقویت و گسترش اخلاق و معنویت و ارزش‌های اسلامی را از دیگر برنامه‌های هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) ذکر کرد.

ناطقی از برگزاری جشن ازدواج 200 نفر از زوج‌های جوان در شب نیمه شعبان خبر داد و افزود: این جشن با حضور زوج‌های جوان اعضای هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) 14 تیر در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی منتظران منجی اعضای هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) به منظور تجدید بیعت با امام زمان(عج) از دیگر برنامه‌های این هیئت است.

اعضای هیئت و کانون خادم‌الرضا(ع) همزمان با نیمه شعبان ساعت 9 از حرم حضرت معصومه(س) تا مسجد جمکران به پیاده‌روی پرداخته و با حضرت ولی عصر(عج) تجدید عهد و پیمان می‌کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول