اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد

ساماندهی تسهیلات ازدواج توسط صندوق مهر امام رضا (ع)

خبرگزاری فارس: مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا (ع) گفت: این صندوق نخستین نهادیست که تسهیلات مربوط به ازدواج جوانان را ساماندهی کرده است.

ساماندهی تسهیلات ازدواج توسط صندوق مهر امام رضا (ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی اصحابی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه زنجان، ایجاد صندوق مهر امام رضا (ع) را از دستاوردهای دولت احمدی‌نژاد اعلام کرد و اظهار داشت: این صندوق در راستای گسترش عدالت در جامعه و تقسیم عادلانه تسهیلات ایجاد شده است.

وی صندوق مهر امام رضا (ع) را تنها صندوقی اعلام کرد که براساس احکام دین اسلام و بدون دریافت سود، تسهیلات ارائه می‌کند.

مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا (ع) زمینه فعالیت صندوق را ازدواج، مسکن و اشتغال عنوان کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به جوانان از طرف دولت تامین اعتبار می‌شود.

وی با اشاره به برخوردهای بد برای پرداخت وام ازدواج به جوانان، قبل از تشکیل صندوق مهر امام رضا (ع) تاکید کرد: این صندوق نخستین نهادی بود که وام ازدواج را ساماندهی کرد.

اصحابی مبلغ قابل پرداخت تسهیلات ازدواج را برای افراد عادی 6 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: در شرایطی خاص از جمله نخبگان و افراد کم‌درآمد، این مبلغ به هشت میلیون تومان هم افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه صندوق مهر امام رضا (ع) تسهیلات اشتغال نیز پرداخت می‌کند، ادامه داد: با رصد انجام شده 98 درصد از تسهیلات پرداخت شده در بخش اشتغال منجر به ایجاد اشتغال شده است.

مدیر‌عامل صندوق مهر امام رضا (ع) با اشاره به اینکه ازدواج در استان زنجان رشد و طلاق کاهش یافته است، اضافه کرد: از آغاز به کار صندوق مهر امام رضا (ع)، 83 هزار و 500 زوج تسهیلات ازدواج دریافت کرده‌اند.

وی از واردشدن صندوق مهر امام رضا (ع) در پرداخت تسهیلات به روستاها آن هم روستاهایی که تاکنون از این گونه خدمات بی‌بهره بوده‌اند خبر داد و گفت: این اقدامات در راستای گسترش عدالت در جامعه بوده است.

اصحابی از کسب رتبه برتر استان در پنج سال گذشته توسط صندوق مهر امام رضا (ع) خبر داد و افزود: در این پنج سال دو بار موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده‌ایم.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول