اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول طرح شجره طیبه سپاه استان بوشهر:

مهم‌ترین ماموریت فرهنگی و معنوی سپاه طرح صالحین است

خبرگزاری فارس: مسئول طرح شجره طیبه صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: از منظر ما طرح صالحین با تمام ظرافت‎هایی که در آن وجود دارد مهم‌ترین ماموریت فرهنگی و معنوی سپاه به شمار می‎رود.

مهم‌ترین ماموریت فرهنگی و معنوی سپاه طرح صالحین است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی حجت‌الاسلام محمد اسدی صبح امروز در نشست توجیهی مسئولان حوزه‎های بسیج سپاه دشتی اظهار داشت: مهم‌ترین نیاز امروز جامعه نیاز بصیرتی و اعتقادی است و این یکی از نیازهای اساسی در جامعه اسلامی است.

وی تصریح کرد: در این راستا طرح شجره طیبه صالحین از مهم‌ترین ابزار کار در بسیج می‌تواند به عنوان یک راهگشای بسیار خوبی در این زمینه عمل کند.

مسئول طرح شجره طیبه صالحین سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: اجرای طرح صالحین در سطح استان بین 70 تا 80 درصد رشد داشته است و در بعضی از شهرستان‌ها نیز تا 90 درصد پیشرفت طرح را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: تربیت جوانان مؤمن، با بصیرت، انقلابی و فعال از اهداف اصلی و اساسی شجره طیبه صالحین است.

اسدی یادآور شد: امیدواریم با اجرای مطلوب این طرح به اهداف پیش‌بینی شده در این طرح دست یابیم و شاهد تحقق این اهداف در جامعه باشیم.

فرمانده سپاه دشتی نیز در این نشست گفت: در اجرای این طرح رویکرد ما تغییر از تجهیزات‏محوری به انسان‎محوری است.

مراد کاظمی بیان کرد: در همین راستا تلاش می‎شود کادرسازی مدیریتی لازم برای اداره آینده جامعه از میان جوانان و نوجوانان مسجدی انجام شود تا با دستاوردهای بهتر زمینه اجرای صحیح این طرح فراهم شود.

وی اضافه کرد: طرح شجره طیبه صالحین در تمام حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان دشتی با جدیت در حال اجراست.

کاظمی ادامه داد: طرح صالحین ، اقدام محوری و اساسی رده‎های نیروی مقاومت بسیج در راستای ارتقای سطح کیفی و معنویت و بصیرت‌افزایی بسیجیان است.

فرمانده سپاه دشتی تصریح کرد: تعلیم و تربیت مدیران و مربیان شایسته و کارآمد در عرصه‎های مختلف تربیتی، فرهنگی و بصیرتی یکی دیگر از اهداف طرح شجره طیبه صالحین محسوب می‎شود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول