اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه دامغان:

مساجد محور اصلی اجرای طرح صالحین هستند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: بهترین مأموریت بسیج که توسعه حلقه‏های صالحین است باید در بهترین اماکن که مساجد هستند، اجرا شود.

مساجد محور اصلی اجرای طرح صالحین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، حجت‏الاسلام مهدی مقری پیش از ظهر امروز در نشست شماری از فرماندهان و بسیجیان دامغانی گفت: اولویت برنامه‏های بسیج در برهه کنونی، نهادینه ‏کردن و توسعه حلقه‏های صالحین است.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان افزود: بسیج باید در مساجد حضور فعال داشته باشد و مسئولان این نهاد بیش از پیش ارتباط خود را با مساجد و هیئت امنای آن افزایش دهند.

مقری تصریح کرد: اجرای کامل و همه‏جانبه شجره طیبه صالحین از حیث اقدامات تربیتی، بصیرتی، اخلاقی، ورزشی و تفریحی باید مورد توجه سرگروه‏ها باشد و آنها در سطح حوزه‏ها و پایگاه‏های بسیج از پیشنهادات و انتقادات اعضای حلقه‏های صالحین استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ماه‏های مبارک رجب، شعبان و رمضان فرصت‏هایی محسوب می‏شوند که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است، افزود: باید در این فرصت، با تلاش خالصانه ریشه‏ دینی خود را تقویت کنیم.

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان دامغان گفت: رجب، ماهی پر از خیر و برکت است و خداوند به مؤمنان و روزه‏داران این ماه توجه ویژه دارد.

مقری یادآور شد: بنابراین نباید فرصت‏ها را از دست بدهیم و در این ماه، عبادت و بندگی باید ارتقا داده شود و در کارهایمان جدی‏تر از قبل عمل کنیم.

هم‌چنین فرمانده حوزه بسیج الهادی دامغان در این مراسم گفت: همه باید به نظام صالحین توجه داشته باشند و هر کس در این راه و وظایف خود، گامی بزرگ برای توسعه آن بردارد.

سعید تقی‏پور افزود: یکی دیگر از برنامه‏های محوری بسیج، ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر است.

وی تصریح کرد: جامعه‏ای پیروز است که از منکرات دور باشد و بسیجیان باید به این موضوع توجه داشته باشند و تهدیدهای محلی را شناسایی کرده و با شناسایی افراد نخبه و مؤثر از ظرفیت آنها در اجرای امر به معروف و نهی ‏از منکر بهره ببرند.

تقی‏پور با اشاره به آمادگی بسیجیان برای حضور در مراسم سالگرد امام راحل(ره) گفت: امسال بدون تردید حضور پرشور جوانان در مراسم سالگرد ارتحال امام بیش از سال‏های گذشته خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول