اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف مازندران خبر داد

حضور قاری برجسته مصری در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از حضور قاری برجسته مصری در مازندران از چهارم مرداد ماه خبر داد.

حضور قاری برجسته مصری در مازندران

حجت‌الاسلام سیف‌الله سهرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم است و ثواب تلاوت یک آیه از قرآن کریم در آن برابر با ختم کل قرآن است.

وی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان برنامه تلاوت قرآن کریم در بقاع و امامزادگان استان در روزهای ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و همچنین محافل انس با قرآن در این اماکن با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم و گروه‌های تواشیح کشوری و استانی برگزار می‌شود.

سهرابی ادامه داد: قاری نام آشنای مصری "استاد فاروق احمد احمد ضیف در استان مازندران از روز چهارشنبه چهارم مرداد ماه تا شنبه هفتم مرداد ماه در امامزادگان و اماکن مذهبی مازندران به تلاوت کلام وحی الهی می‌پردازد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ادامه داد: این قاری مصری در روز چهارشنبه چهارم مرداد برابر با پنجم رمضان از ساعت 13 و 30 دقیقه در آستانه امامزاده عبدالحق(ع) بهشهر اجرای برنامه کرده و ساعت 19 در امامزاده عباس (ع) ساری برنامه دارد و همچنین ساعت 22 در مسجد جامع نکا به تلاوت می‌پردازد.

وی یادآور شد: استاد ضیف پنجشنبه پنجم مرداد ماه برابر با ششم ماه رمضان از ساعت 19 و 30 دقیقه در مؤسسه قرآنی نورالهدی ساری برنامه دارد، راس ساعت 21 و 30 دقیقه در امامزاده طاهر قراخیل قائمشهر تلاوت داشته و ساعت 22 و 30 دقیقه در امامزاده قاسم (ع) بابل به تلاوت قرآن کریم خواهد پرداخت.

این مسئول  یادآور شد: استاد احمد احمد ضیف در روز جمعه ششم مرداد برابر با هفتم ماه رمضان از ساعت 12 و 30 دقیقه در امامزاده سید نظام الدین(ع) بندپی برنامه خواهد داشت، ساعت 19 و 30 دقیقه در امامزاده قاسم(ع) محمودآباد تلاوت داشته و ساعت 22 در امامزاده قاسم(ع) کاردگرمحله فریدونکنار شیفتگان به قرآن کریم را بهره‌مند خواهد کرد.

سهرابی متذکر شد: این قاری مصری در شنبه هفتم مرداد برابر با هشتم ماه رمضان از ساعت 13 و 30 دقیقه در امامزاده ابراهیم(ع) آمل تلاوت داشته، ساعت 19 و 30 دقیقه در امامزاده آقا پلاسید رامسر و ساعت 21 و 30 دقیقه در امامزاده سید حسین(ع) شیرود تنکابن به تلاوت کلام الله مجید مشغول می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از همه عموم مردم به ویژه عاشقان قرآن کریم، قاریان، حافظان، مربیان قرآن، جوانان و نوجوانان درخواست کرد تا با حضور در این مراسم‌ها از تلاوت قرآن کریم بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول