اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم خبر داد

برپایی 4 محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان مصری و بین‌المللی

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری طرح ضیافت قرآنی جوانان خبر داد و گفت: چهار محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان مصری و قاریان بین‌المللی در این ماه برپا می‌شود.

برپایی 4 محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان مصری و بین‌المللی

روح‌الله رمضانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم در تشریح برنامه‌های این معاونت ویژه ماه مبارک رمضان اظهار کرد: این معاونت برنامه‌های متنوعی را برای جوانان استان در این ماه مبارک پیش‌بینی کرده و در جلساتی که با دستگاه‌های مختلف برگزار شده مقرر شد برنامه‌های فرهنگی قرآنی ویژه جوانان و جامعه ورزش استان در طول ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی از برگزاری 30 محفل قرآنی در مساجد استان خبر داد و بیان داشت: با همکاری دبیرخانه کانون فرهنگی هنری مساجد و شهرداری قم برنامه ویژه برنامه محفل قرآنی جوانان با عنوان سفره‌های آسمانی در مساجد مختلف شهر قم برگزار خواهد شد.

رمضانی از اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی ویژه شهرهای تابعه خبر داد و عنوان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال پیش‌بینی شده که با استفاده از ظرفیت تشکل‌های جوان شهرهای توابع و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در تمام شهرهای توابع استان، ویژه برنامه قرآنی برگزار شود.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزاری مسابقات قرآنی ویژه جامعه ورزش استان قم را از جمله برنامه‌های این معاونت عنوان کرد.

وی همچنین مشارکت در برگزاری بخش جوان جشنواره فرهنگی، هنری «بحر کرم» که به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)  توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قم در سراسر کشور برگزار خواهد شد را از دیگر برنامه‌های این معاونت دانست.

سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در ادامه از توزیع نرم‌افزار جوان و برگزاری مسابقه جوان و دوستی با خدا همراه با جوایز ارزنده کمک هزینه سفر به کربلا و مشهد مقدس، سکه بهار آزادی و جوایز ارزنده دیگر خبر داد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به اینکه جوانان بتوانند از فضیلت‌های ماه مبارک رمضان به خوبی بهره ببرند، با اشاره به برنامه‌های دیگر این معاونت در ماه مبارک رمضان سال جاری اظهار داشت: جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی(ع) در فرهنگسرای جوان به مدت سه شب برگزار خواهد شد.

رمضانی برگزاری چهار محفل بزرگ قرآنی با حضور قاریان مصری و قاریان بین‌المللی، برنامه ضیافت ویژه دبیران تشکل‌ها و ضیافت کارکنان اداره کل ورزش و جوانان را از دیگر برنامه‌های این معاونت در ماه مبارک رمضان دانست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول