اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد

سهمیه 11 هزار نفری گلستان برای پرورش حافظان و قاریان قرآن کریم

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان سهمیه استان را برای تربیت و پرورش حافظان و قاریان قرآن کریم در سال جاری 11 هزار و 200 نفر اعلام کرد.

سهمیه 11 هزار نفری گلستان برای پرورش حافظان و قاریان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حجت‎الاسلام سید محمدجواد رئوف‎سیدنژاد بعد از ظهر امروز در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) اظهار داشت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه، طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه به طور مشترک در همه استان‎ها برگزار می‎شود.

وی ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی را یک کار ارزشمند برشمرد و اذعان کرد: نهادینه کردن فرهنگ قرآنی می‎تواند جامعه خصوصا نسل جوان را در برابر بسیاری از خطرات و توطئه‎های دشمنان بیمه کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان یادآور شد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری سازمان اوقاف و امور خیریه، تعهد تربیت یک میلیون حافظ قرآنی را در مدت چهار سال کرده است لذا برگزاری چنین طرح‎هایی در سطح استان‎ها می‎تواند خواسته معظم‎له را جامه عمل بپوشاند.

رئوف‎سیدنژاد با بیان اینکه انس با قرآن کریم تعالی و پیشرفت جامعه اسلامی را رقم می‎زند، تصریح کرد: ارائه هر نوع راهکار و پیشنهاد مناسبی که در این حوزه بتواند موجبات جذب بیشتر مردم به ویژه نسل جوان را در این طرح فراهم کند، پذیرا هستیم.

وی مکان برگزاری طرح را بر اساس منویات مقام معظم رهبری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه عنوان و اذعان کرد: در زمینه آموزش آمادگی داریم تا متقاضیان دوره تربیت مربی را به قم اعزام و تمام هزینه‎های آن را پرداخت کنیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان تشکیل این جلسه را بیان اهداف طرح برای مؤسسات قرآنی و دست‎اندرکاران قرآنی عنوان کرد و بیان داشت: هزینه‎های حمایتی از مربیان که در این راستا با اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همکاری دارند بر عهده اوقاف خواهد بود و ان‌شاءالله بتوانیم با همکاری و هماهنگی دستگاه‎های قرآنی به کمیت و کیفیت مطلوبی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول