اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف برطرف کردن پراکندگی‌های برنامه‌های قرآنی

جامعه قاریان قرآن طرقبه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت امنای جامعه قاریان قرآن طرقبه گفت: به برکت ماه مبارک رمضان و با فعالیت قاریان ممتاز شهر طرقبه، جامعه قاریان قرآن طرقبه به صورت رسمی آغاز به ‌کار کرد.

جامعه قاریان قرآن طرقبه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، محمدحسین جمشیدیان صبح امروز در آیین افتتاح جامعه قاریان قرآن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مدت‌ها است در طرقبه جلسات قرآن به صورت پراکنده انجام می‌گرفت و بیشتر فعالیت‌های آنان منحصر به ماه مبارک رمضان بود و در طول سال از برنامه منسجم قرآنی در این مراکز و مساجد خبری نبود.

رئیس هیئت امنای جامعه قاریان قرآن طرقبه افزود: ایده راه‌اندازی این تشکل قرآنی در سالروز ولادت حضرت علی (ع) در جمع فعالان قرآنی طرقبه مطرح شد و خوش‌بختانه با پی‌گیری افراد، تشکیل رسمی و انتخاب هیئت مدیره جامعه قاریان قرآن طرقبه در میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) برگزار شد.

این عضو شورای شهر طرقبه در ادامه گفت: هدف اصلی این تشکل، تربیت قاریان ممتاز و جذب جوانان با استعداد به منظور پرورش آنان در راستای اهداف قرآنی است.

جمشیدیان افزود: شهر طرقبه دارای استعدادهای بسیار بالایی در سطح قاریان قرآن است که امیدواریم با فراگیر شدن این تشکل بتوانیم درخشش قاریان طرقبه را در سطح کشور مشاهده کنیم.

وی با اشاره به برنامه‌های مختلف این جامعه خاطرنشان کرد: جامعه قاریان قرآن طرقبه برای خواهران در آینده نزدیک برنامه‌ریزی‌های خوبی را اجرا می‌کند.

رئیس هیئت امنای جامعه قاریان قرآن طرقبه، تصریح کرد: تعمیق در رسیدن به مفاهیم قرآنی و استفاده از آنچه برای ما مشخص شده است در راستای برنامه‌های قرآن در شاخه خواهران است.

عضو شورای شهر طرقبه ضمن دعوت از خیّران قرآنی برای آماده‌سازی یک فضای مناسب جهت این تشکل گفت: تا فراهم شدن فضای مناسب جلسات آموزشی این جامعه قرآنی در مکان دارالقرآن مسجد جامع شهر طرقبه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول