اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بستک:

غرب به دنبال جداسازی مردم از روحانیت است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری بستک گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم جداسازی مردم از روحانیت و دولت است.

غرب به دنبال جداسازی مردم از روحانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک هرمزگان، فلکناز دهقانی ظهر امروز امروز با اشاره به فتنه سال 88 اظهار داشت: کشتی اقتدار این ملت سلحشور به رهبری امام خامنه‌ای و با همراهی بسیجیان سرافراز توانسته است از میان طوفان‌های سهمگین حوادث به سلامت عبور کند.

سرپرست فرمانداری بستک ادامه داد: بسیجیان مؤمن و متعهد ایران اسلامی با حضور مؤثر و به موقع در میادین فرهنگی، خود را سپر بلای ملت کرده‌اند و لقب سنگرسازان بی‌سنگر جنگ نرم شایسته آنان است.

دهقانی با اشاره به تهدیدات فرهنگی و عقیدتی استکبار جهانی، رسالت بسیجیان در مقابله با جنگ نرم دشمنان را بسیار حساس و سنگین دانست و یادآور شد: در شرایطی که دشمنان راه‌های مختلفی را برای ضربه به نظام و براندازی جمهوری اسلامی ایران آزموده‌اند، این بار با تحمیل جنگ نرم به دنبال تزلزل در ارزش‌های دینی این ملت به ویژه جوانان و نوجوانان هستند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک با تأکید بر حضور فعال بسیجیان در تمام عرصه‌ها افزود: غرب با رسانه‌های گسترده و شایعه‌پراکنی درصدد جدایی مردم از دولت و روحانیت است، لذا رسالت بسیجیان در این برهه حساس از زمان، حمایت از ولایت، بصیرت، آگاهی از شیوه‌ها و تاکتیک‌های دشمن در جنگ نرم و دشمن‌شناسی است.

وی در پایان بیان داشت: عملکرد ناحیه مقاومت بسیج بستک قابل تقدیر است زیرا با مدیریت هوشمندانه توانسته در راستای انقلاب و ارزش ها در شهرستان حرکت کند و همراه با دیگر دستگاه‌های اجرایی شهرستان نقش موثری در حل مشکلات داشته باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک نیز ضمن تبریک انتصاب سرپرست فرمانداری شهرستان به عرصه‌های فعالیت‌های سپاه در شهرستان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: سپاه پاسداران همواره در کنار مردم بوده و هر کجا لازم باشد آماده خدمت رسانی است.

سرگرد حبیب‌ا‌لله سهرابی اجرای برنامه‌های فرهنگی، تشکیل کلاس‌های قرآنی و هنری و اردوهای هجرت را از برنامه‌های سپاه پاسداران بستک در فصل تابستان عنوان کرد.

وی همچنین از برگزاری مسابقات والیبال جوانان استان با حضور شهرستان‌های بشاگرد، میناب، رودان، بندرعباس و بستک به میزبانی شهرستان بستک خبر داد.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول