اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

روح تربیتی روحانیت عامل اثربخشی در جامعه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: حضور روحانیت با روح تربیتی در عرصه‌های مختلف موجبات اثربخشی بسیاری را در جامعه فراهم آورده است.

روح تربیتی روحانیت عامل اثربخشی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، عبدالرضا آزادی ظهر امروز در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون اظهار داشت: امروز حضور روحانیت در دستگاه‌ها نمادین و تشریفاتی نیست بلکه نقش‌آفرینی روحانیت یک حقیقت اصلی و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: امام راحل مردم را از ارکان انقلاب می‌دانستند چراکه با حضور و حمایت مردم این انقلاب تداوم یافت بدون شک این حضور یک تعریف و جایگاه مشخص می‌خواهد و بسیج یکی از این جایگاه‌ها‌ست که حلقه وصل بین مردم و نظام الهی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: با این نوع نگاه بسیج از ابتدای تأسیس مردمی شناخته شده و در حرکت و رویکرد جدید بسیج و مقابله با جنگ نرم دشمن حضور بزرگان و نخبگان یک حقیقت ضروری است.

وی افزود: در هر یک از اقشار بسیج شورا تعریف شده که سیاست‌گذاری، حمایت و برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد و امروز این شورا تشکیل می‌شود که هر روز شاهد افزایش کمیت و کیفیت برنامه‌های بسیج طلاب باشیم.

آزادی در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که امام راحل فرمودند وظیفه اصلی بسیج طلاب و دانشجویان پاسداری از اصول مسلم اسلامی است، این قشر خط‌دهنده به تمامی اقشار جامعه است.

وی با اشاره به حضور روحانیت در تمام صحنه‌ها یادآور شد: در هر جایی که طلاب حضور یافته و با روح تربیتی وارد شدند ما اثربخشی زیادی را دیدیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: امروز رسالت بسیج طلاب فقط به خود روحانیت محدود نمی‌شود بلکه به تمام قشر بسیج در جامعه اشاعه پیدا می‌کند و تاکنون ما از فعالیت‌های بسیج طلاب بهره‌مند بودیم.

وی در پایان سخنانش گفت: ما می‌خواهیم در قشر بسیج به مردم خدمت کنیم و آن هم خدمتی از نوع دین، تا بتوانیم حضور بسیج را در تمامی عرصه‌ها به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول