اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا:

تربیت دینی اساس تعالی کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: تربیت دینی اساس پیشرفت و تعالی همه‌جانبه کشور است.

تربیت دینی اساس تعالی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی در دیدار با جمعی از متولیان فرهنگی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تربیت و پرورش دینی اساس پیشرفت و اعتلای نظام اسلامی است، اظهار کرد: مربیان و فرهنگیان در سراسر کشور امروز وظایف بسیار خطیری را در عرصه انسان‌سازی و تربیت جوانان و نوجوانان هم‌تراز با انقلاب اسلامی بر گردن خود دارند که کوشش و سعی در حوزه فرهنگی و اجتماعی از جمله این وظایف است.

سرپرست فرمانداری بویین زهرا با بیان اینکه جوانان و نوجوانان پرچمداران همیشگی اقتدار و عزت نظام اسلامی در عرصه‌های علمی و پژوهشی هستند، افزود: در این زمینه لازم است که نگاه و توجه ویژه به مسئله دانش‌آموز از سوی متولیان و مسئولان صورت گیرد، چرا که آینده همه‌جانبه نظام اسلامی به نحوه پرورش‌یافتگی این نوجوانان بستگی دارد.

وی با بیان اینکه شبیخون ضد فرهنگی و دینی دشمنان امروز به عنوان هشداری بسیار جدی برای برنامه‌سازان و متولیان امر فرهنگ است، بیان کرد: حضور مداوم در عرصه جنگ نرم، دشمنان و کینه‌توزان غربی را وادار به شکست و یأس همیشگی کرده و آنان را در اهداف خویش ناکام می‌گذارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا لزوم تولید و عرضه آثار و مجموعه‌های فرهنگی را در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ و سیره قرآن کریم بسیار مؤثر و مفید عنوان کرد و افزود: مسئولان باید با دلسوزی بیشتر در این زمینه وارد شده و سبب افزایش اقتدار و عزت فرهنگی کشور شوند.

احمدی با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف این شهرستان در راستای توسعه فرهنگی و دینی عنوان کرد: برپایی متعدد نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، بازدید از مجموعه‌های مختلف هنری در بخش مرکزی بویین زهرا و نیز حمایت از اقشار هنرمندان و کانون‌های فرهنگی از جمله برنامه‌های شاخصی بوده که در طول سال‌ گذشته در این شهرستان به مرحله انجام رسیده و بسیار نیز مورد استقبال و پسند شهروندان قرار گرفته است.

وی در خاتمه یادآور شد: امروز اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی در افق نگاه‌ها و توجهات مردم و مسئولان قرار داشته که باید با وحدت و اراده قوی‌تر زمینه را برای تحقق تمام این برنامه‌ها، آرمان‌ها و معیار‌های والا و ارزشمند فراهم کرده و سبب افزایش شاخصه‌های پیشرفت در کشور شویم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول