اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر:

موفقیت بانوان در گرو عفت و تربیت دینی است

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: موفقیت بانوان در گرو عفت و تربیت دینی است.

موفقیت بانوان در گرو عفت و تربیت دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره خدیجه گرشاسبی شامگاه یکشنبه در جمع بانوان منطقه شبانکاره اظهار داشت: نقش بانوان در جامعه نقشی بسیار ارزشمند و پررنگ است و در نظام اسلامی جایگاه زنان بسیار بالاتر رفته است.

وی با استناد به حدیث شریفه حضرت فاطمه زهرا (س) که بهترین زنان جامعه زنانی‌اند که خود را از دیدگاه نامحرمان پوشانده و از جلوه‌نمایی به دور هستند افزود: زنانی که حجاب را رعایت کنند در زندگی موفق‌تر خواهند بود.

این مسئول با اشاره به دیدگاه‌های حضرت امام راحل در ارتباط با زنان عنوان کرد: والاترین زنان، زنانی هستند که در تمام عرصه‌های فرهنگی، دینی، اقتصادی، کشاورزی، پزشکی و صنعت دوش به دوش مردان حرکت کرده، اما با رعایت حجب و حیای کامل حضور پیدا می‌کنند و این از افتخارات زنان است.

گرشاسبی تصریح کرد: زنانی که حجب و حیاء، همسرداری و تربیت فرزندان را در زندگی داشته باشند می‌توانند زنان موفق در جامعه هم باشند و با این ویژگی‌ها در دنیا و آخرت رضایت و شفاعت بانوی دو عالم شامل حالشان شود.

وی با بیان اینکه موفقیت بانوان در گرو عفت و تربیت دینی است گفت: یکی از اعمال صالح والدین در دنیا و آخرت فرزندان صالح هستند.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ابراز داشت: با توجه به الگوگیری از معصومین به ویژه دو زوج گرانقدر حضرت فاطمه زهرا (س) و امیرالمؤمنین (ع) می‌توانیم فرزندان را تربیت صحیح دهیم و بدون تردید فرزندان صالح مایه افتخارات ما و جامعه هستند.

گرشاسبی اضافه کرد: یکی از رمزهای موفقیت در تربیت سالم فرزندان کسب رزق و روزی حلال و فاصله گرفتن از گناهان و امر به معروف و نهی از منکر است.

رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره نیز پیرامون اهمیت ولادت حضرت زهرا (س) سخنانی بیان کرد و متذکر شد: با تولد حضرت فاطمه(س)، عزت به دختران داده شد و فاطمه زهرا(س) باعث آرامش جامعه و باعث تربیت سالم فرزندان و رشد تعالی خانواده شد.

حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد اذعان داشت: امام خمینی (ره) مصداق نسل کوثر است که بعد از قرن‌ها توانست مذهب شیعه را احیا کند و جان دیگری به مسلمانان ببخشد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول