اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان اعلام کرد

ارسال 725 اثر به جشنواره تربیت دینی کودکان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: 725 اثر به دبیرخانه نخستین جشنواره کشوری تربیت دینی کودکان در کرمان واصل شده است.

ارسال 725 اثر به جشنواره تربیت دینی کودکان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاحیه نخستین جشنواره کشوری تربیت دینی کودکان در تالار خانه شهر کرمان اظهار داشت: برگزاری این جشنوراه از مصوبات فرهنگی سفر هیئت دولت به استان کرمان است.

وی محورهای این جشنواره را در شش موضوع انیمیشن، شعر، مقاله، داستان، نرم‌افزار و طرح عنوان کرد و افزود: در مجموع 725 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره واصل شده و نشان از توانمندی، انگیزه و بینش به این موضوع است.

عباسی ابراز داشت: 42 انیمیشن، 13 نرم‌افزار، 51 داستان، 16 طرح، 34 مقاله و 568 عنوان شعر به دست ما رسیده است.

وی با بیان اینکه 20 داور متخصص در بخش به بررسی آثار می‌پردازند، تصریح کرد: 24 برگزیده در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

عباسی بیان داشت: هدف این جشنواره نهادینه کردن مفاهیم دینی، روش‌های جدید تربیتی و تدوین محتوای دینی مهدهای کودک است و امیدواریم به نتیجه مطلوبی نیز برسیم.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان نیز در این آیین اظهار داشت: در آیات و روایات نیز به طور مکرر به مسئله تربیت کودکان اشاره شده است.

وی بیان داشت: مهدهای کودک همانند آموزش و پرورش از متون و ابزار مشخص و متحدی برخوردار نیستند و تقریباً سلیقه‌ای است، لذا اقدام برای پر کردن این خلاء ضروری بود.

عرب‌پور عنوان کرد: با توجه به اهمیت تعلیم و تربیتی در کودکان و عدم یکنواختی متون آموزشی، برگزاری این جشنواره پیشنهاد شد تا بتوانیم مطالبی را جمع‌بندی و در اختیار مهدها قرار داد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول