اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی 24 اثر برتر

جشنواره تربیت دینی کودک در کرمان پایان یافت

خبرگزاری فارس: با معرفی 24 اثر برتر آیین اختتامیه نخستین جشنواره کشوری تربیت دینی کودکان در کرمان پایان یافت.

جشنواره تربیت دینی کودک در کرمان پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیین اختتامیه نخستین جشنواره کشوری تربیت دینی کودکان در کرمان‌ با حضور معاون استاندار کرمان، مدیر‌کل بهزیستی و رئیس ستاد برگزاری جشنواره، منتخبان و جمع کثیری از علاقمندان ‌در محل خانه شهر کرمان بعد از ظهر امروز پایان یافت و‌ از برگزیدگان بخش‌های مختلف جشنواره تجلیل شد.

در بخش مقاله بابک شمشیری و مریم نوذری رتبه اول را با ارائه مقاله  "روش‌های تربیتی کودکان پیش دبستانی از نظر متخصصان حوزه‌های مختلف و مربیان" کسب کردند و رتبه دوم به طیبه ظهرابی و رتبه سوم به سکینه جعفریان اختصاص یافت.

در این بخش از ‌مقاله ارسال شده توسط مرضیه کهنوجی با عنوان "چگونگی نهادینه کردن مفاهیم دینی از بدو تولد تا شش سالگی" تقدیر شد.

در بخش طرح‌، ‌شیرین‌السادات علوی با ارائه طرح "کارت دیدآموز" رتبه اول را از آن خود کرد و هیئت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار ارسالی را شایسته دریافت عنوان دوم و سوم ندانست.

در این بخش طرح "کارت دیدآموز" شامل قصه چادر نماز زهرا کوچولو، کارت حافظه، مار و پله، جورچین خانه خدا، کتابچه و طرح درس، کتابچه آموزشی دوازده امام و برچسب مذهبی ارائه شده توسط مهد کودک اختر قابل تقدیر اعلام شد.

در بخش انیمیشن هیئت داوران هیچ یک از آثار رسیده را شایسته دریافت عنوان اول ندانست و انیمیشن "مجموعه سوگلی و یکی بود، یکی نبود " به نویسندگی افسانه شعبان‌نژاد و کارگردانی محمد‌ رضا‌پور‌ و انیمیشن "یک کار خوب" به ‌نویسندگی و کارگردانی مسلم نصیری را ‌به عنوان برگزیدگان دوم و سوم معرفی کرد.

در بخش تجربه‌های جوان نیز انیمیشن "من من" کاری مشترک از فاطمه پاکروانان و سجاد کاظمی، رتبه اول را به خود اختصاص داد، انیمیشن "دیوار" به نویسندگی طیبه شجاعی و کارگردانی محمدرضا طالبی نیز رتبه دوم بخش تجربه‌های جوان را به خود اختصاص داد.

انیمیشین "چلیک" به نویسندگی طیبه شجاعی و کارگردانی عباس فرهادیان اثر دیگری بود که به عنوان ‌برگزیده سوم این بخش معرفی شد.

هیئت داوران برگزیدگان بخش نرم‌افزار را در هر سه عنوان اول تا سوم به ‌ترتیب نرم‌افزار "هدهد"‌، "دبستان قرآن" و "شکوفه 2" تولید شده توسط مؤسسه یاسین رایانه اعلام کرد.

همچنین از نرم‌افزار "تربیت کودک"، تولید شده توسط شرکت نرم افزاری صافات تقدیر شد و در بخش شعر نیز‌ رتبه اول به اسماعیل الهگ‌دادی، رتبه دوم به فاطمه احمدزاده و رتبه سوم به شیرین بصیرنیا اختصاص یافت.

همچنین از سه اثر جمیله کلانترزاده و دو اثر ستاره میرزایی تقدیر شد و در بخش داستان نیز در بخش شرکت کنندگان کودک و نوجوان بدون رتبه‌بندی سه نفر به عنوان برگزیده اعلام و تقدیر شدند.

شیما مهدی‌زاده با قصه "هدیه تولد"، مینا اسماعیل‌زاده با قصه "جنگل دوستی"، معین شعبانیان با قصه "تخم‌‌مرغ‌های گمشده" ‌برگزیدگان این بخش بودند.

در بخش بزرگسالان نیز‌ رتبه اول به احسان شعبانیان، رتبه دوم به بهناز ضرابی‌زاده و رتبه سوم به ندا موسویان اختصاص یافت، همچنین هیئت داوران داستان "شال خدا" نوشته طیبه اعتمادی را قابل تقدیر معرفی کرد.

انتهای پیام/ل۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول