اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آستارا خبر داد

احداث جاده ارتباطی 4 روستای آستارا

خبرگزاری فارس: نماینده آستارا از احداث جاده ارتباطی برای چهار روستای بخش لوندویل این شهرستان خبر داد.

احداث جاده ارتباطی 4 روستای آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، صفر نعیمی ظهر امروز در بازدید از روستاهای شیری حیاطی، میه‌کومه، گونش و سلی این شهرستان اظهار کرد: مردم چهار روستای مذکور در بخش لوندویل برای ارتباط با دیگر نقاط شهرستان از یک جاده باریک و نامناسب استفاده می‌کنند که موجب بروز مشکلات متعددی برای روستاییان شده است.

وی، با بیان اینکه باید جاده‌ای با عرض بیشتر و کیفیت بهتر و رعایت استانداردهای لازم در این منطقه احداث شود، افزود: گیلان ظرفیت‌های بالقوه‌‌‌ای در زمینه‌‌ توسعه‌‌ راه‌ها دارد که این مهم به توسعه‌‌ هرچه بیشتر کشور کمک می‌کند.

نماینده مردم آستارا در مجلس، توسعه راه‌های روستایی و شهری را عامل اصلی در رونق اقتصادی و گردشگری دانست و تصریح کرد: با توجه به موقعیت راهبردی شهرستان آستارا ضرورت دارد مسئولان نسبت به احداث راه‌های مواصلاتی و نیز توسعه و ترمیم آنها اقدام جدی انجام دهند.

وی، درباره مزیت احداث جاده ارتباطی مناسب در آستارا خاطرنشان کرد: عمده محصولات تولیدی کشاورزی این منطقه گردو، انگور، سیب و دیگر محصولات کشاورزی بوده که به دلیل عدم وجود یک جاده مناسب ارتباطی از بین می‌روند و لازم است مسئولان نسبت به احداث یک جاده مناسب ارتباطی برای این منطقه اقدام کنند.

نعیمی، ادامه داد: وجود یک جاده کم عرض و خطرناک پاسخگوی نقاط گردشگری آستارا شامل آبشار و چشمه‌های طبیعی آب معدنی که برخی از آنها کاربرد آب درمانی دارند، نیست.

وی برای پیگیری تامین اعتبار و ایجاد جاده ارتباطی مناسب راه روستاهای مذکور قول مساعد داد.

به گزارش فارس، نماینده آستارا با حضور در مسجد گونش لوندویل مشکلات روستاییان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و موارد لازم را به مسئولان حاضر در این بازدید گوشزد کرد.

روستاهای شیری حیاطی، میه‌کومه، گونش و سلی در غرب شهر لوندویل و در دل رشته کوه‌های جنگلی تالش قرار دارد که علاوه بر داشتن مناظر زیبا و سرسبز جنگلی دارای گیاهان دارویی و کمیاب است.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول