اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

جاده‌‌های مه‌گیر استان اردبیل مجهز به علایم رانندگی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با هدف مقابله با وقوع حوادث دلخراش کار خط کشی، نصب و تکمیل علایم راهنمایی و رانندگی در جاده‌های مه‌گیر استان اردبیل آغاز می‌شود.

جاده‌‌های مه‌گیر استان اردبیل مجهز به علایم رانندگی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی حیدری ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گرمی اظهار داشت: برخی از جاده‌های استان اردبیل نیازمند بازبینی و بازنگری تجهیزات ایمنی هستند که بر همین اساس رنگ‌آمیزی جاده‌های مه‌گیر نیز اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه حفظ جان مردم در جاده‌ها با نصب علایم صحیح و اصولی راهنمایی و رانندگی امکان‌پذیر است، افزود: ما تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا مردم و به ویژه خودروهای عبوری از جاده‌ها در کنار آرامش به رانندگی بپردازند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل  در ادامه ابراز داشت: تا پایان امسال راه روستاهای بالای 50 خانوار این استان آسفالت می شود.تامین و نگهداری راه‌های اصلی و فرعی استان در اولویت برنامه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان قرار دارد.

حیدری همچنین نسبت به تامین روشنایی گردنه لنگان گرمی در آینده قول مساعد داد.

در این جلسه مدیر شبکه بهداشت و درمان گرمی نیز از تجهیز بیمارستان ولایت این شهرستان به دستگاه امحای غیر سوز زباله خبر داد.

بابک رضازاده بیان داشت: برای خرید و راه‌اندازی این دستگاه یک میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با اشاره به خطرات زباله‌های عفونی و بیمارستانی گفت: سوزاندن زباله‌های بیمارستانی به لحاظ دود و آلودگی حاصل از آن هرگز مناسب بهداشت و محیط زیست نیست.

این مسئول ادامه داد: دستگاه امحای غیر سوز، زباله پسماند عفونی بیمارستان را امحا و به اجسامی بی‌ضرر تبدیل می‌کند و به دلیل غیرسوز بودن گاز یا دودی از آن متصاعد نمی‌شود.

شهردار گرمی نیز ابراز داشت: از ابتدای امسال تاکنون 20 هزار متر مربع از خیابان‌ها و معابر این شهر آسفالت شده و عملیات آسفالت تا پایان اعتبار مربوطه ادامه خواهد داشت.

خدارحیم شکوهی اعتبار تخصیص یافته به این امر را 5 میلیارد ریال ذکر کرد و  گفت: ورودی شهر گرمی از طرف اردبیل، دور میدان نماز تا ابتدای بلوار دکتر بهشتی، سه راهی موران تا پل مسیر بخش موران، ورودی شهر از طرف روستای چلک، خیابان‌های معلم، شهید فهمیده و اله‌‌درق و دور میدان بسیج تاکنون آسفالت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول با اشاره به مکانیزه بودن عملیات آسفالت بیان داشت: شهرداری گرمی تلاش می‌کند با صرف اعتبار تخصیصی خیابان‌های اصلی این شهر را آسفالت و لکه‌گیری کند.

وی خیابان‌ها و معابر آسفالت و سالم را حق شهروندان دانست و گفت: در صورت تامین اعتبارات دیگر نسبت به لکه‌گیری و آسفالت خیابان‌های فرعی و کوچه‌های شهر گرمی نیز اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول