اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر

پایگاه امداد جاده‌ای دشت زرین کوهرنگ بهره‌برداری می‎شود

خبرگزاری فارس: پایگاه امداد جاده‌ای دشت زرین کوهرنگ امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر بهره‌برداری می‎شود.

پایگاه امداد جاده‌ای دشت زرین کوهرنگ بهره‌برداری می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی ستاد هلال احمر این استان، اظهار داشت: در سراسر کشور جمعیت هلال احمر تحول عظیم و مثبتی یافته است که این تحول به صورت عینی در جمعیت هلال احمر استان قابل مشاهده و بررسی است.

وی با اشاره به افزایش میزان اعتبارات جمعیت هلال احمر این استان، گفت: سال گذشته افزون بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات تملک دارایی کشور به این جمعیت تعلق گرفت و میزان اعتبارات استانی نیز 600 میلیون تومان تخصیص داده شد.

محمد فروغی ادامه داد: با توجه به پروژه‌های در دست کار، انتظار می‎رود در راستای تخصیص اعتبارات حمایت بیشتری شود تا بستری برای جذب جوانان در جمعیت هلال احمر آماده و مهیا شود و روند آماده‌سازی پروژه‎ها تسریع یابد.

وی تعداد پروژه‌های در دست اجرای این جمعیت را 15 پروژه برشمرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‎های صورت گرفته تا پایان سال پنج پروژه این جمعیت به بهره‎برداری می‎رسد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری تعداد پایگاه‌های امداد جاده‌ای استان را 24 پایگاه برشمرد و گفت: 12 پایگاه ثابت جاده‌ای داریم که هفت پایگاه ثابت از قبل مستقر بوده و پنج پایگاه ثابت نیز تا پایان سال راه‌اندازی می‎شود.

وی همچنین تعداد پایگاه‌های سیار موجود در این استان را 12 پایگاه اعلام کرد و افزود: پایگاه امداد جاده‌ای دشت زرین واقع در شهرستان کوهرنگ امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور و همراهان راه‌اندازی خواهد شد.

فروغی با اشاره به برخی از مشکلات فراروی جمعیت هلال احمر این استان، گفت: با توجه به اینکه این استان از نظر تجهیزات، آمبولانس در وضعیت خوبی است ولی نیاز به بالگرد شدیدا در این استان احساس می‎شود، مشکل اصلی در حال حاضر آماده‌سازی زمین برای ساخت آشیانه است که در صورت برطرف شدن مشکل زمین بالگرد آماده است.

ساختمان ستاد هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول