اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار

نماینده مردم نهبندان عضو شورای عالی هلال‌احمر کشور شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی عضو شورای عالی جمیعت هلال‌احمر کشور شد.

نماینده مردم نهبندان عضو شورای عالی هلال‌احمر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی، محمدرحیم شهریاری اظهار کرد: بر اساس قانون اساسنامه جمعیت هلال‌احمر هر چهار سال یک‌بار انتخابات مجامع جمعیت از بین داوطلبان عضو هلال‌احمر کشور در سه سطح شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود تا افراد منتخب به ترتیب شورای اجرایی، هیئت مدیره و شورای عالی جمعیت هلال‌احمر را تشکیل دهند.

وی افزود: مراد هاشمزهی نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس پس از کسب حداکثر آراء در انتخابات مجامع جمعیت شهرستان نهبندان در اول تیرماه سال جاری نیز توانست عضو هیئت‌ مدیره جمعیت هلال‌احمر استان خراسان جنوبی شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی گفت: نماینده مردم نهبندان و سربیشه با توجه به اینکه عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس است، می‌توانست بهترین گزینه برای حضور در رقابت سخت و تنگاتنگ انتخابات شورای عالی جمعیت هلال‌احمر کشور باشد.

شهریاری با اشاره به اینکه 62 نفر از اعضای منتخب هیئت ‌مدیره استان‌ها برای حضور در شورای عالی جمعیت هلال‌احمر کاندیدا شده بودند، افزود: در این انتخابات از بین این افراد هفت نفر عضو شورای عالی و دو نفر بازرس انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی برای نخستین‌بار در شورای عالی جمعیت هلال‌احمر نماینده دارد، گفت: پیگیری درخواست‌ها و مشکلات استان در جمعیت کشور و ایفا کردن نقش کلیدی در سیاست‌گذاری‌های جمعیت از جمله امتیازات این حضور برای استان خراسان جنوبی است.

انتهای پیام/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول