اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان خبر داد

تقسیم بسته‌های غذایی بین مسافران و سیل‌زدگان شرق گلستان

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان گفت: از شامگاه شب گذشته تا الان بسته‌های غذایی بین مسافرانی که در راه مانده‌اند و سیل‌زدگان تقسیم شده است.

تقسیم بسته‌های غذایی بین مسافران و سیل‌زدگان شرق گلستان

حسین شکی که شامگاه سه‌شنبه برای بازدید از منطقه سیل‌زده سنچول محله آزادشهر و مدیریت و نظارت بر نحوه امدادرسانی و خدمات‌دهی به مردم سیل‌زده این منطقه آمده بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: بارش شدید باران که آب‌گرفتگی معابر و جاده‌های بین شهری استان را به دنبال داشت باعث توقف چندین ساعته مسافرانی که قصد عبور از استان گلستان را داشتند شده بود که جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان از همان ساعات اولیه اقدام به تقسیم بسته‌های غذایی شامل نان، خرما، آب معدنی، میوه و مواد لبنی بین مسافرانی که در محیط‌های امن از قبیل مدارس، زائرسرای امام هشتم (ع) و امامزادگان آقاامام اسکان داده شده بودند، کرد.

وی خاطر نشان کرد: مقداری بسته غذایی هم از صبح امروز در مناطق سیل‌زده به ویژه سنچول‌محله آزادشهر و روستاهای خاندوز سادات، فاضل‌آباد آزادشهر، کومیان و قورچای در محدوده شهرستان آزادشهر و دارکلاته و جعفرآباد نامتلو در محدوده شهرستان رامیان بین مردم تقسیم شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آزادشهر و رامیان اضافه کرد: با توجه به اینکه سیل مناطقی از شهرها و روستاها را در بر گرفته و مناطق دیگر از سیلاب در امان مانده همکاری خوبی بین دوستان و آشنایان مردم سیل‌زده با آنان وجود دارد و بسیاری از سیل‌زدگان در منازل آشنایان خود اسکان یافته‌اند تا اوضاع منطقه زندگی آنها به حالت عادی برگردد.

شکی با اشاره به آماده‌باش کامل جمعیت هلال‌احمر شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از شامگاه شب گذشته اذعان داشت: طبق مصوبه ستاد بحران این دو شهرستان و با عنایت به اخبار واصله از اداره هواشناسی تمهیداتی اندیشیده شده بود که ضررهای جانی و مالی این سیل به حداقل برسد و در حال حاضر هم نیروهای امداد و نجات در قالب تیم‌های پزشکی و خدماتی آماده کمک‌رسانی به افراد سیل‌زده این دو شهرستان هستند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول