اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هلال‌احمر

مسابقات سراسری رقابت مهر در خراسان‌ جنوبی آغاز ‌شد

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین دوره مسابقات سراسری رقابت مهر در چهار رشته شامل اسکان اضطراری، حمل تخصصی، غریق نجات و رشته‌های قرآنی از امروز در خراسان جنوبی کار خود را آغاز کرد.

مسابقات سراسری رقابت مهر در خراسان‌ جنوبی آغاز ‌شد

محمدرضا عارف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در حاشیه برگزاری مسابقات رقابت مهر در استان، اظهار کرد: این مسابقات در چهار رشته شامل اسکان اضطراری، حمل تخصصی، غریق نجات و رشته‌های قرآنی شامل حفظ قرآن کریم و قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مسابقات در دو رده سنی 18 تا 23 سال و 24 تا 29 سال و در قالب کانون‌های دانشجویی عضو جمعیت هلال‌احمر استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در این دوره از مسابقات، دانشجویان، طلاب و مدارس روستایی و دینی نیز شرکت دارند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی ادامه داد: تعداد شرکت‌کنندگان در مرحله استانی این دوره از مسابقات 162 نفر هستند.

عارف‌زاده یادآور شد: منتخبان هر رشته به مرحله کشوری که در شهریورماه امسال برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

وی به دیگر اقدامات این حوزه در ابتدای سال تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: طرح راهنمای مسافران نوروزی از بهترین طرح‌های این جمعیت بود که اخبار خوبی نیز از آن منعکس شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد پست‌های فعال در جمعیت هلال‌احمر استان در سال جاری را 19 پست عنوان کرد و یادآور شد: این تعداد نسبت به سال گذشته 35.5 درصد افزایش داشته است.

عارف‌زاده ادامه داد: همچنین دومین جشنواره سراسری مهر پویان ویژه شاخه دانش‌آموزی نیز از 26 تیرماه در استان آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه دارد.

وی تعداد اعضای جوان این جمعیت را در حال حاضر 32 هزار نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول